I går var en dejlig dag, jeg var i en børnehave her i byen og skulle starte der på mandag. Godt nok kun 4 ugers praktik og der efter ansat med løntilskud men der får jeg da lidt mere i kasse end nu, og jeg kommer ud og arbejder og inden for det fag jeg skal for at kunne komme i gang med uddannelse om 2 år. Så jeg var jo bare over lykkelig. 
 Vi var endelig begynd af være sådan nogen lunde med i vores økonomi vi manglet kun 4 regninger samlet beløb 21000 hvor de 14000 er huset. Vi plejer at få henstand til 1 måned efter da vi så får børnepenge og kan betale huset. 
 Nåå men denne gang ville de så ikke give os henstand til d. 20 altså 10 dage endnu og vores hus ville ryge på tvangsaktion ved 3 rykker vi har så fået de 2 og hvis det passer med perioden mellem rykkerne så ryger vores hus på tvangsaktion næste uge! 
 Jeg har kun fået 2000 i KH denne gang og kan derfor ikke dække nogen af mine udgifter. Manden chef har besluttet af rykke lønningerne til ulige uger så han få ikke løn torsdag som normalt men første næste torsdag og får så kun 1 lønning i denne måned. 
 Jeg skulle holde min datters 1 års fødselsdag på søndag det kan jeg så ikke nu da der ikke engang er råd til at få mad på bordet da der virkelig ikke er flere penge. Jeg ved godt det en lille ting men jeg synes bare deres 1 års fødselsdag er stor og jeg havde glædet mig. 
 Vi har i forvejen de sidste 2 måneder virkelig vendt hver en krone 30 gange har stået med lommeregner når vi har været ude og handle. Nu er der ikke flere kroner og vende og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. 
 Vi har ramt bunden og jeg ved ikke hvordan man kommer op igen. 
 Undskyld for jeg lige læsser af på jeg med sidder alene her hjemme og ved ikke lige hvad jeg skal gøre af mig selv 

Anmeld