Spørgsmål til jer kvinder????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

MiaLarsen

ville bare lige have bekræftet af jer kvinder for jeg venter en søn også har min veninde en super fed rød barnevogn til salg.. også ville jeg spørge om man ikke kunne ligge en dreng i en rød barnevogn.. den er også sort og grå .. helt rød er den ikke.. 

hva synes i at ligge en dreng i en rød barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

skønneunger

MiaLarsen skriver:

ville bare lige have bekræftet af jer kvinder for jeg venter en søn også har min veninde en super fed rød barnevogn til salg.. også ville jeg spørge om man ikke kunne ligge en dreng i en rød barnevogn.. den er også sort og grå .. helt rød er den ikke.. 

sagtens! var selv ved at købe den røde emmaljunga til min yngste dreng men måtte dog ty til en brugt vogn i sidste ende

Anmeld

10. januar 2012

sandorff

MiaLarsen skriver:

nja...
jeg ville ikke. men det er jo ikke noget der tager livet af ham...

Anmeld

10. januar 2012

MiaLarsen

det er en scandia barnevogn. ved ikke om du har set dem men den er også noget sort i den men tænkte nok at man godt kunne ligge en dreng i en rød barnevogn drenge passer jo også helt fantastisk med rød

Anmeld

10. januar 2012

MiaLarsen

altså det ville jeg godt kunne sige man kunne... den er jo også sort.. og jeg synes simpelthen den er sååå fed den barnevogn også for jeg den rigtig billigt.. 

Anmeld

10. januar 2012

Fenja09

Jeg synes sagtens man kan have en rød barnevogn til en bette dreng - er ikke så meget til at man deler farver op i køn - så kan du lide vognen synes jeg bestemt at du skal købe den

/Fenja

Anmeld

10. januar 2012

MiaLarsen

Tusind tak for svaret ... 

ville nu også købe den.. tænkte bare på hva andre mennesker synes om det.. men self det skal man jo ikke tænke på hvis man kan lide den selv.. så skal man da være ligeglad med hva andre synes og mener..

Anmeld

10. januar 2012

Gaia

Hvis de ( drenge) kan køre på de hersens røde plastik motercykler, så kan barnevognen vel også være rød. Tror nu drengen er ligeglad 

Anmeld

10. januar 2012

MiaLarsen

okay.. ja han er nok ligeglad til den tid.. men nu tænker jeg bare mere på hva andre mener men self skal man jo bare være ligeglad med andres meninger.

Anmeld

10. januar 2012

FruStolpe

MiaLarsen skriver:

Selvfølgelig skal du være ligeglad hvad andre mener, det eneste der betyder noget er din egen mening

Men du får mit svar alligevel. Når jeg ser en rød barnevogn, så tænker jeg instinktivt at det er en pige der ligger i den. Jeg ville af samme årsag ikke ha en rød vogn til en dreng. Det er ikke sjovt når folk tager "fejl"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.