Ja det har jeg faktisk tænkt på.. Nu blev jeg jo lige inspireret af Zafirs tråd,s om egentlig er stik modsat problemstilling, netop at man ikke når den dybe rolige langt væk søvn, som REM søvnen jo er.
Men, altså, kan man have for meget REM søvn ligefrem?
Jeg er jo sådan en der kan falde i søvn nu og her, døgnets 24 timer...
Når jeg falder i søvn, kan jeg snildt sove 12 timer i streg, uden overhovedet at vågne een eneste gang...
Jeg kan sove fra smerter. Det foregår simpelthen ved at jeg drømmer om smerterne i stedet for... Altså, hvis jeg har smerter, i mit bækken, når jeg
. Så drømmer jeg om hæslige smerter, men vågner ikke. Hverken af følelesen af at have mareridt, eller de rent faktisk eksisterende smerter....
Jeg vågner heller ikke nødvendigvis fordi der bliver kaldt på mig.
Jeg kan også snildt drømme, og være halvvågen samtidig, og altså på den måde have en direkte samtale med folk (som for eksempel er igang med at vække mig) mens jeg rent faktisk
...
Da børnene var babyer, og vågnede om natten og var sultne, vågnede jeg. Jeg var ekstremt træt, og fodrede i mørke og sådan, men jeg vågnede da...
Når jeg har haft min ven til at overnatte, og han står op om morgenen for at tage på arbejde, siger han næsten hver gang at han da HAR sagt farvel, og at jeg faktisk svarede ham, og at han er SIKKER på jeg var vågen... Men jeg har ingen errindring om det, hverken drømmeagtig eller vågen errindring.
Jeg føler mig ALDRIG udhvilet, uanset om jeg
5, 10, 15 timer i streg.
Hvis jeg får en lur midt på dagen, uanset varighed, bliver jeg nærmest endnu mere træt.
Jeg har aldrig problemer med at falde i søvn. Men jeg kan faktisk godt have store problemer med at holde mig vågen i løbet af dagen....
Jeg lider generelt af depression, og bækkensmerter.
Har for nyligt fået taget en milliard million blodprøver, og fejler intet, ud over lavt D-vitamin, som selvfølgelig sagtens kan gøre mig træt, men alligevel, SÅ træt.....
Anyways, når jeg
, er jeg som en død. Der er enten ingen kontakt, eller kun nærmest søvnsnakken.
Jeg går ikke i søvne, og har aldrig gjort det. Jeg har en nogen lunde evne til at styre mine drømme. Det vil sige at jeg faktisk er bevidst om at jeg drømmer, når jeg gør det, og kan drømme en drøm videre, uden at det som sådan påvirker min søvn, ud over at jeg til tider føler jeg har været vågen hele natten, fordi jeg er så bevidst om at jeg drømmer, mens jeg drømmer...
Nogen der kender til det?
Jeg tænker at min træthed skyldes en blanding at manglen på D-vitamin, depressioner, og smerter..... Men alligevel, SÅ træt. Det kan da ikke være helt rigtigt hva'?