Spændende mad til de små - kogebog sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.317 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

malo

Spændende mad til de små - komplet kogebog og ernæringsguide sælges. Vi har aldrig brugt den, fået den i gave, der er stadig prismærke på (nypris 199). Forfatter: Annabel Karmel, udgivet 2004. Den er udsolgt fra forlaget, men de skriver om bogen:

"Spændende mad til de små" er en komplet kogebog og ernærningsguide med opskrifter på lækker og nem mad, fra barnets første smagsoplevelser til måltider med familien.
Med over 200 fantasifulde og lækre opskrifter, bl.a. sund morgenmad, mad, der frister kræsne børn, ideer til madpakken og retter, som hele familien kan være sammen om.
En komplet ernæringsguide, som dækker hver fase i dit barns udvikling op til 7 års alderen.
Det er blevet bredt anerkendt, at der er en forbindelse mellem den mad, børn spiser, og deres velbefindende.
Med denne let anvendelige kogebog kan du uden bekymringer tilberede fristende måltider, der giver dit barn den bedste start på livet.
Prisforslag 100pp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

malo

byd

Anmeld

7. februar 2012

Maja_4000

Kan du lokkes til at tage et billede af indholdsfortegnelsen ? Så man kan få en idé om hvilken type med det er

Anmeld

7. februar 2012

malo

Maja_4000 skriver:

Kan du lokkes til at tage et billede af indholdsfortegnelsen ? Så man kan få en idé om hvilken type med det er

Jo, det skal jeg nok, det gør jeg i aften.

Anmeld

7. februar 2012

malo

Maja_4000 skriver:

Lidt billeder fra bogen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

malo skriver:

Lidt billeder fra bogen.

Tak

Hvor bor du ? Og hvad vil porto blive ? Bøger plejer jo at være ret tunge :p

Anmeld

8. februar 2012

malo

Maja_4000 skriver:

Tak

Hvor bor du ? Og hvad vil porto blive ? Bøger plejer jo at være ret tunge :p

Jeg bor i Bagsværd, men hvad siger du til 100 inkl?

Anmeld

8. februar 2012

Maja_4000

malo skriver:

Jeg bor i Bagsværd, men hvad siger du til 100 inkl?

Må jeg lige tænke over det ?

Anmeld

8. februar 2012

malo

Maja_4000 skriver:

Må jeg lige tænke over det ?

Selvfølgelig må du det

Anmeld

15. februar 2012

malo

malo skriver:

Spændende mad til de små - komplet kogebog og ernæringsguide sælges. Vi har aldrig brugt den, fået den i gave, der er stadig prismærke på (nypris 199). Forfatter: Annabel Karmel, udgivet 2004. Den er udsolgt fra forlaget, men de skriver om bogen:

"Spændende mad til de små" er en komplet kogebog og ernærningsguide med opskrifter på lækker og nem mad, fra barnets første smagsoplevelser til måltider med familien.
Med over 200 fantasifulde og lækre opskrifter, bl.a. sund morgenmad, mad, der frister kræsne børn, ideer til madpakken og retter, som hele familien kan være sammen om.
En komplet ernæringsguide, som dækker hver fase i dit barns udvikling op til 7 års alderen.
Det er blevet bredt anerkendt, at der er en forbindelse mellem den mad, børn spiser, og deres velbefindende.
Med denne let anvendelige kogebog kan du uden bekymringer tilberede fristende måltider, der giver dit barn den bedste start på livet.
Prisforslag 100pp

-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.