Eks rygers hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Bellinda89

Yes endelig kan jeg kalder mig selv for IKKE ryger  

Men..... Hvor har min hud dog bare taget skade af rygning , mistet meget af sin elasitet Jeg er 22 år , og min hud i ansigtet er virkelig ikke pæn /:

Er der nogle herinde , evt kosmetoger der kan give mig nogle råd til hvordan jeg kan øge elasiteten igen... ??

Mvh Bellinda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Isabella_mor

du kan begynde at bruge en hudplejeserie...

jeg bruger clinique... og min hud er super elastisk eller hvad det hedder. stoppede selv med rygning for 3 år siden

Anmeld

9. januar 2012

Bellinda89

isabellamor skriver:

du kan begynde at bruge en hudplejeserie...

jeg bruger clinique... og min hud er super elastisk eller hvad det hedder. stoppede selv med rygning for 3 år siden

Tak for tip , det vil jeg lige tjekke ud

Anmeld

9. januar 2012

Isabella_mor

Bellinda89 skriver:

Tak for tip , det vil jeg lige tjekke ud

men det er liiiiidt dyrt, men du kan jo prøve noget aandet for at se, men jeg foretrækker det fordi at det er uden alt det der parabenehelvede osv... 

Anmeld

9. januar 2012

Bellinda89

isabellamor skriver:

men det er liiiiidt dyrt, men du kan jo prøve noget aandet for at se, men jeg foretrækker det fordi at det er uden alt det der parabenehelvede osv... 

Det foretrækker jeg også

Anmeld

10. januar 2012

Sabina

Bellinda89 skriver:

Men..... Hvor har min hud dog bare taget skade af rygning , mistet meget af sin elasitet Jeg er 22 år , og min hud i ansigtet er virkelig ikke pæn /:

Er der nogle herinde , evt kosmetoger der kan give mig nogle råd til hvordan jeg kan øge elasiteten igen... ??

Mvh Bellinda 

Jeg har ikke røget i ca et år nu.
Og begyndte at bruge Clarins serie (fået f.eks i matas) det er et produkt fyldt med vitaminer i. Det er bare så sundt for huden. Jeg synes min hud er blevet perfekt efter jeg begyndte på det. Og bruger sammetidligt Bio oil som kan købe på ebay eller qme.dk :-)

Anmeld

10. januar 2012

maria_wlt

SÅDAN 

Ville jeg bare lige sige..

Anmeld

10. januar 2012

Bellinda89

Sabina skriver:

Jeg har ikke røget i ca et år nu.
Og begyndte at bruge Clarins serie (fået f.eks i matas) det er et produkt fyldt med vitaminer i. Det er bare så sundt for huden. Jeg synes min hud er blevet perfekt efter jeg begyndte på det. Og bruger sammetidligt Bio oil som kan købe på ebay eller qme.dk :-)

Er der noget bestemt inden for Clarins serien du kan anbefalde ?

Anmeld

10. januar 2012

Mette.

Bellinda89 skriver:

Mvh Bellinda 

Jeg har godt nok aldtig røget, men jeg bruger renseprodukter fra Origins - de er super lækre og giver en dejlig lækker og blød hud. 

Anmeld

10. januar 2012

Bellinda89

maria_wt skriver:

SÅDAN 

Ville jeg bare lige sige..

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.