Politikens bog om Babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
661 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

malo

Politikens bog om Babysvømning af Ulrika Færch, udgivet 2007, sælges som helt ny, da vi har fået to i gave. 120 sider. Der er gode illustrationer og den kan fint bruges til at lære de forskellige greb og dyk. Byd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Angelspot

malo skriver:

Politikens bog om Babysvømning af Ulrika Færch, udgivet 2007, sælges som helt ny, da vi har fået to i gave. 120 sider. Der er gode illustrationer og den kan fint bruges til at lære de forskellige greb og dyk. Byd

Jeg vil gerne byde 40 kr pp. Det koster nok omkring 40 kr at sende den som B post, så er ikke interesseret i at give mere.

Anmeld

10. januar 2012

malo

Angelspot skriver:

Jeg vil gerne byde 40 kr pp. Det koster nok omkring 40 kr at sende den som B post, så er ikke interesseret i at give mere.

Ja, havde godt nok håbet at få en 50'er for den, men det er ok, portoen bliver 40,-

Anmeld

10. januar 2012

Angelspot

malo skriver:

Ja, havde godt nok håbet at få en 50'er for den, men det er ok, portoen bliver 40,-

Det lyder godt, jeg sender dig en pb

Anmeld

11. januar 2012

malo

malo skriver:

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.