Har vært ved JM i dag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

TaAsJu

Og det gik bare ikke som jeg havde regnet med!
Er skuffet, sur og endnu mere forvirret end jeg var da jeg gik der ind..
Jeg har haft det mærkeligt i min krop de sidste par dage og fortæller hvordan jeg har haft det og intet af det jeg siger bliver taget seriøst.
Jeg bliver ved med og forsøge og fortælle at jeg ikke er bange for og føde, jeg er ikke bange for smerterne, JEG ER BANGE FOR TIDSFORLØBET!!! Jeg lå i 4 timer med presse veer sidst hvilket er meget lang tid.. Alt i alt en fødsel på 36 timer. Men hverken den jm studierne eller JM kunne forstå det.. Følte de snakkede til mig som et barn..
De skønnede bette pigen til 2600 g, jeg siger hun større, men næ nej heller ikke det kunne vi tale om...
Jeg er tosset, jeg gik ud derfra med en mærkelig føelse af afmagt...
Nå bare lige lidt brok fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Nille-pigen

puha... stakkel  

det er da meningen at JM skal hjælpe en til at føle sig tryg ved situationen, ikke den anden vej nu har jeg ikke været til det 3. JM besøg endnu, men hvis ikke de i det mindste forsøger at gøre mig tryg ved det hele så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre...

er det ikke dig og din krop... hvorfor er det så de ikke lytter, og når du har prøvet det før, så burde de ligesom lytte mere intenst til dig...

det er sådan noget der kan gøre mig vildt sur, at de kan have den form for arrogance overfor en bare fordi man ikke er uddannet, så tror de at alt fungere på samme måde... de tænker ikke altid på at det er mennesker de har med at gøre og at både graviditet og fødsel svinger meget fra person til person, bare fordi nogle statistikker fortæller dem at sådan er gennemsnittet...

jeg håber du finder en måde at bearbejde det hele på ven

jeg selv er heller ikke bange for selve fødslen, men bange for at jeg føder inden jeg kommer frem til afdelingen... bange for at de afviser mig når det endelig er i gang fordi jeg jo er førstegangsfødende og at det derfor kan tage lang tid... 

jeg føler med dig og håber det ikke bliver som sidst, når du går i fødsel denne gang

Anmeld

10. januar 2012

TaAsJu

Nille-pigen skriver:

puha... stakkel  

det er da meningen at JM skal hjælpe en til at føle sig tryg ved situationen, ikke den anden vej nu har jeg ikke været til det 3. JM besøg endnu, men hvis ikke de i det mindste forsøger at gøre mig tryg ved det hele så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre...

er det ikke dig og din krop... hvorfor er det så de ikke lytter, og når du har prøvet det før, så burde de ligesom lytte mere intenst til dig...

det er sådan noget der kan gøre mig vildt sur, at de kan have den form for arrogance overfor en bare fordi man ikke er uddannet, så tror de at alt fungere på samme måde... de tænker ikke altid på at det er mennesker de har med at gøre og at både graviditet og fødsel svinger meget fra person til person, bare fordi nogle statistikker fortæller dem at sådan er gennemsnittet...

jeg håber du finder en måde at bearbejde det hele på ven

jeg selv er heller ikke bange for selve fødslen, men bange for at jeg føder inden jeg kommer frem til afdelingen... bange for at de afviser mig når det endelig er i gang fordi jeg jo er førstegangsfødende og at det derfor kan tage lang tid... 

jeg føler med dig og håber det ikke bliver som sidst, når du går i fødsel denne gang

Jeg har fået en ny tid om 3 uger ved den samme, men har opdaget i dag at jeg ikke kan den dag da manden er på kursus og der kke er nogen til og tage Anna-Sophie..
Så jeg beder om og få en anden og det samme gør jeg til fødslen..
Jeg har brugt det meste af natten til og tænke over det.. Og jeg er bare ikke tilfreds med den behandling..
Nemlig man skal være tryg og det er jeg bare ikke i deres hænder!
Vil meget gerne have hende der tog i mod Anna-Sophie. Hun var bare kanon og rigtig rigtig sød

Anmeld

10. januar 2012

Nille-pigen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har fået en ny tid om 3 uger ved den samme, men har opdaget i dag at jeg ikke kan den dag da manden er på kursus og der kke er nogen til og tage Anna-Sophie..
Så jeg beder om og få en anden og det samme gør jeg til fødslen..
Jeg har brugt det meste af natten til og tænke over det.. Og jeg er bare ikke tilfreds med den behandling..
Nemlig man skal være tryg og det er jeg bare ikke i deres hænder!
Vil meget gerne have hende der tog i mod Anna-Sophie. Hun var bare kanon og rigtig rigtig sød

hende der tog imod din anden datter... kunne du ikke lave en forespørgsel om at få hende igen? jeg ved godt nok ikke hvordan det fungerer nu, men min mor fortalte at min bror og jeg har samme JM... 

jeg håber den nye du får forstår dig bedre... 

Anmeld

10. januar 2012

TaAsJu

Nille-pigen skriver:

hende der tog imod din anden datter... kunne du ikke lave en forespørgsel om at få hende igen? jeg ved godt nok ikke hvordan det fungerer nu, men min mor fortalte at min bror og jeg har samme JM... 

jeg håber den nye du får forstår dig bedre... 

Har jeg i alt fald tænkt mig og høre efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.