Hurtig hjælp ! måske veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser .. 

Jeg tror måske at den er ved at være der nu, men kan virkelig ikke finde ud af om det er veer jeg har, og om hvornår jeg bør kontakte fødestuen.

Symptomer: 

-Jeg bløder lidt

- Jeg har mens lignende smerter i underlivet, altså helt nede i bunden, kan slet ikke mærke det i toppen af livmoderen.. 

- den bette er meget stille 

- de kommer med meget forskellige mellemrum, og selve "veen" vare i alt fra 30 sek. til 2 min. 

- det gør slet ikke ondt når først "veen" er overstået.. 

Bør jeg kontakte fødestuen ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Chalala85

Anonym skriver:

Hej tøser .. 

Jeg tror måske at den er ved at være der nu, men kan virkelig ikke finde ud af om det er veer jeg har, og om hvornår jeg bør kontakte fødestuen.

Symptomer: 

-Jeg bløder lidt

- Jeg har mens lignende smerter i underlivet, altså helt nede i bunden, kan slet ikke mærke det i toppen af livmoderen.. 

- den bette er meget stille 

- de kommer med meget forskellige mellemrum, og selve "veen" vare i alt fra 30 sek. til 2 min. 

- det gør slet ikke ondt når først "veen" er overstået.. 

Bør jeg kontakte fødestuen ?? 

Ja det synes jeg helt sikkert. De kan bedre finde ud af om du er på vej i fødsel. Held og lykke

Anmeld

9. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg synes, du skulle ringe til fg og fortælle dem, hvordan du har det, for det kunne godt lyde som om, der er noget på vej .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.