Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Jeg og min kæreste lagde mærke til her i sidste uge at jeg er begyndt at "lække" Eller hvad det nu er det hedder
Altså- Der kommer noget gult mælk ligende ud af mine brystvorter
Hvor tidligt/sent begyndte i og "lække" ? Jeg er 27+0 idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chiip91 skriver: Hej tøser Jeg og min kæreste lagde mærke til her i sidste uge at jeg er begyndt at "lække" Eller hvad det nu er det hedder Altså- Der kommer noget gult mælk ligende ud af mine brystvorter Hvor tidligt/sent begyndte i og "lække" ? Jeg er 27+0 idag
Jeg begyndte i 17. uge at lække råmælk
jeg begyndte i uge 16 eller 17 tror jeg det varEr i uge 24 nu
her er intet endnu, men mon ik det er meget forskelligt, eller hva
Det gjorde jeg ca. halvvejs i graviditeten
Jeg gjorde det forleden for første gang!! Så vidunderligt og mærkeligt på samme tid. Undrede mig over det ikke var sket noget før, for synes jeg hører det ske tidligere hos andre. Men nu kan jeg da i hvert fald producere mælk
Og nå, ja jeg var 34+0 i lørdags
Dinsen skriver: her er intet endnu, men mon ik det er meget forskelligt, eller hva
jo tror det er meget forskelligt,
så tror ikk du skal være bekymret Det skal nok komme
Ems30 skriver: Jeg gjorde det forleden for første gang!! Så vidunderligt og mærkeligt på samme tid. Undrede mig over det ikke var sket noget før, for synes jeg hører det ske tidligere hos andre. Men nu kan jeg da i hvert fald producere mælk Og nå, ja jeg var 34+0 i lørdags
Okay, det var da også lidt sent det kom.
Jaaa det er rigtigt vidunderligt, Mine er bare rigtig ømme
Chiip91 skriver: Okay, det var da også lidt sent det kom. Jaaa det er rigtigt vidunderligt, Mine er bare rigtig ømme
JA, det faktisk lidt sent, ik? Undrede mig længe på hvorfor der ikke kom noget. Men endelig kom det og nu er jeg bare konstant opmærksom på at jeg ikke lækker igennem. Det ville se festligt ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128