Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En eller anden slå mig lige i hovedet, så jeg kan vågne op, og se at det ikke allerede er januar 2012 Og at jeg ikke lige er rundet et af de skarbe hjørner i lørdags, og værst af alt at Noah ikke fylder 1 år på lørdag... Det kan da bare ikke passe at min baby allerede skal blive 1 år, det var jo i går vi kom hjem fra sygehuset Og som min mor siger, hun kan ikke forstå hendes baby lige er blevet 30 Nå bare et fuldstændig ligegyldigt indlæg herfra, og ønsker stort tillykke til de skønne "Babyer" der allerede har fejret sin første fødselsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen det er altså bare SÅ vild Nadia bliver 1 år om 3 dag Jeg fatter det virkelig bare ikke!
Tillykke med de 30 , rammer selv ganske snart, alt for snart!.....
Herhjemme har jeg prøvet at ignorere at jeg snart skal starte på arbejde og at min LILLE Noah snart (MEGET SNART som i om en uge!) skal starte i DP. Men det virker ikke rigtig....
Vi må jo nok bare se i øjene at fra nu af kommer tiden KUN til at gå for stærkt! Vores små babyer er bare ikke længere små babyer, der ligger hvor de blev lagt. De er små mennesker med EGNE meninger (i hvert fald herhjemme!) som SELV vil mange ting jojo der går stadig noget tid før de begynder at blive flove over os og til de flytter hjemmefra (forhåbentlig!) men det er for mig super angstprovokerende at det sidste år er fløjet så stærkt, selvom jeg har prøvet at nyde hver eneste dag. Hvordan kommer de næste år så ikke til at gå, når der kommer arbejde der tager AAAAAALT for meget tid, væk fra familien??
Men mon ikke vi klare det ligesom så mange andre FØR os har gjort? Vores forældre klarede det endda med kun 3-4 måneders barsel (hvordan kunne de gi slip på deres SÅ SMÅ babyer????) GODT jeg ikke var født den gang! Eller det var jeg jo ligesom, men GODT at jeg ikke SELV stod og var nybagt mor dengang
Diana... skriver: Jamen det er altså bare SÅ vild Nadia bliver 1 år om 3 dag Jeg fatter det virkelig bare ikke!
Nej vel?? Det er slet ikke til at fatte, stop tiden nuuuuu bare lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128