Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej P iger jeg ville lige kommet med en update (: som de fleste nok med var vi til kontrol på sygehuset i dag, .... OG ALT VAR SOM DET SKAL VÆRE min livmoderhals blev målt til mellen 4,5 og 6 cm, den var åbenbart snoet så hun havde svært ved at sige det helt præcist, men uanset hvad ligger den i normalen, så mine plukkeveer har ikke haft nogen betydning (: heldigvis. Jeg har heller ingen bakterier eller blærebetændelse. så skal først til kontrol igen i uge 28 (: INGEN TEGN PÅ TEGN PÅ FORTIDLIG FØDSEL (: vi venter stadigvæk en lille pige, hun vokser som hun skal og vejer 634 gram, hun både smilte og vinkede og er idag 24+1 <3 Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det lyder dejligt, det er jeg glad for at høre
Skøn opdatering
Dejligt med en god opdatering og skønt bettepigen har det godt
Camillee skriver: Hej P iger jeg ville lige kommet med en update (: som de fleste nok med var vi til kontrol på sygehuset i dag, .... OG ALT VAR SOM DET SKAL VÆRE min livmoderhals blev målt til mellen 4,5 og 6 cm, den var åbenbart snoet så hun havde svært ved at sige det helt præcist, men uanset hvad ligger den i normalen, så mine plukkeveer har ikke haft nogen betydning (: heldigvis. Jeg har heller ingen bakterier eller blærebetændelse. så skal først til kontrol igen i uge 28 (: INGEN TEGN PÅ TEGN PÅ FORTIDLIG FØDSEL (: vi venter stadigvæk en lille pige, hun vokser som hun skal og vejer 634 gram, hun både smilte og vinkede og er idag 24+1 <3 Knus
åh hvor dejligt helt fantastisk update..godt at i nu kan have mere ro i sindet
Tak piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128