Bortførte børn IDAG.!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Ma-lu

Hej Damer..

Bortførte børn, ser i det, hva synes i?!
Idag er det min kusines datter, Nadia, som det handler om .!!
Forfærdeligt men hun er heldigvis hjemme hos os igen. I øvrigt kommer hun i go' morgen Danmark i morgen tidlig.!!

Mine kleenex er fundet frem .!

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

JH12

Både kæresten og jeg sidder troligt og ser det om mandagen..

Selvom det er et frygteligt program er det stadigvæk godt at nogen gider bruge deres tid på at finde frem til nogle bortførte børn! For staten gør det slet ikke noget som helst..

Igår var dog det væreste program indtil nu.. Det væreste tænkelige skete jo desværre, hun var blevet gift og fået barn, i en alt for tidlig alder, uden hendes egen vijle..
Det var da enormt heldigt de kunne lokke hendes mand med til DK, også det fedeste var hun blev skilt fra ham, og han blev udvist fra dk.

Jeg håber hun til kommet tilbage i den danske rytme, fået lidt af hendes liv igen.. og vigtigste af alt, håber jeg hun dropper alt det muslimske de fik proppet ind i hende, og hun dropper det tørklæde.. Så desværre ikke Go'danmark i morges.

Anmeld

10. januar 2012

Ma-lu

Joyce skriver:

Både kæresten og jeg sidder troligt og ser det om mandagen..

Selvom det er et frygteligt program er det stadigvæk godt at nogen gider bruge deres tid på at finde frem til nogle bortførte børn! For staten gør det slet ikke noget som helst..

Igår var dog det væreste program indtil nu.. Det væreste tænkelige skete jo desværre, hun var blevet gift og fået barn, i en alt for tidlig alder, uden hendes egen vijle..
Det var da enormt heldigt de kunne lokke hendes mand med til DK, også det fedeste var hun blev skilt fra ham, og han blev udvist fra dk.

Jeg håber hun til kommet tilbage i den danske rytme, fået lidt af hendes liv igen.. og vigtigste af alt, håber jeg hun dropper alt det muslimske de fik proppet ind i hende, og hun dropper det tørklæde.. Så desværre ikke Go'danmark i morges.

Hun har smidt sit tørklæde, og hun har fået alle de gamle danske venner tilbage, og hun lever dansk og har masser a spildt tid som hun er i fuld sving med at indhente,.. især hendes ungdom

Manden var ik sød ved hende dernede, men heller ikke heller ikke herhjemme, men herhjemme kunne hun jo sige fra

Men hun er jo mærket for livet, og det er forfærdeligt.

Anmeld

10. januar 2012

JH12

Ma-lu skriver:

Hun har smidt sit tørklæde, og hun har fået alle de gamle danske venner tilbage, og hun lever dansk og har masser a spildt tid som hun er i fuld sving med at indhente,.. især hendes ungdom

Manden var ik sød ved hende dernede, men heller ikke heller ikke herhjemme, men herhjemme kunne hun jo sige fra

Men hun er jo mærket for livet, og det er forfærdeligt.

SKØNT at hører hun har fået hendes "danske" liv tilbage, hvis man kan sige sådan.. Hun har jo heller ingen alder, men hun har jo allerede en masse oplevelser til et helt liv.. og desværre er det slet ikke noget hun selv har ønsket..

Men det var heldig de fik lov at rejse til DK, for her er hun da MEGET bedre stillet.. Man må bare håbe at de ikke kommer og tager barnet fra hende..
Men ingen tvivl om hendes liv bliver aldrig det samme, desværre..

Men det er rigtig dejligt hun kom tilbage til DK, da man så programmet kunne man godt blive i tvivl om det overhovedet ville lykkes, selvom det selvfølgelig er meningen med programmet.. Men hverken onklen, faren eller svigerfaren var villig til at hjælpe..

GODT hun kom væk

Anmeld

17. januar 2012

hln

Hej jeg så også udsendelsen med Nadia, det er skrækkeligt at det kan forekomme.

Jeg så det også igår og jeg må indrømme at jeg stortudede på den stakkels mand´s vejne det var så skrækkeligt jeg fatter ikke at den slags kan ske det må bare ikke ske.

Anmeld

17. januar 2012

Ma-lu

hln skriver:

Hej jeg så også udsendelsen med Nadia, det er skrækkeligt at det kan forekomme.

Jeg så det også igår og jeg må indrømme at jeg stortudede på den stakkels mand´s vejne det var så skrækkeligt jeg fatter ikke at den slags kan ske det må bare ikke ske.

Det er forfærdeligt... Også ligeså slemt når det er moderen der stikker a jeg så det også ....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.