Hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

lollandpigen

Hej Piger....

Er rendt ind overbelastede hud på indelårene... Tror det er mine strømpe bukser der har gnavet mig og nu e rmin hud helt rød med hvide små buler på begge indelår og det gør bare ondt....

Har smurt med zink creme tidligere idag og har nu her prøvet med alm creme men det begynder bare at svie og gør mere ondt.....

Nogen der måske har nogle råd, da apoteket jo selvføgelig har lukket og kan næsten ikke bevæge...... Det er virkelig ubehageligt....

Håber nogle har nogle råd der virker...

På forhånd tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Tona

lollandpigen skriver:

Hej Piger....

Er rendt ind overbelastede hud på indelårene... Tror det er mine strømpe bukser der har gnavet mig og nu e rmin hud helt rød med hvide små buler på begge indelår og det gør bare ondt....

Har smurt med zink creme tidligere idag og har nu her prøvet med alm creme men det begynder bare at svie og gør mere ondt.....

Nogen der måske har nogle råd, da apoteket jo selvføgelig har lukket og kan næsten ikke bevæge...... Det er virkelig ubehageligt....

Håber nogle har nogle råd der virker...

På forhånd tak....

Man skal komme babypudder eller talkum på...det virker og giver huden ro

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

Man skal komme babypudder eller talkum på...det virker og giver huden ro

Vil også klart anbefale babypudder... Og sørg for ikke at få klumper i det (hvis det er lidt fugtigt mellem benene,  altså ikke på den der måde ) For det kan faktisk gøre det værre Og masser af luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.