kan ik komme på via min ipad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Gaia

hvorfor kan jeg idag ikke komme på baby via min ipad? den siger hver gang at der er for mange omdirigeringer?? hvad betyder det? er det min forbindelse eller hvad? håber I kan hjælpe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

4kløver

Gaia skriver:

hvorfor kan jeg idag ikke komme på baby via min ipad? den siger hver gang at der er for mange omdirigeringer?? hvad betyder det? er det min forbindelse eller hvad? håber I kan hjælpe :-)

Ved det ikke. Men jeg kan ikke se forsiden hvor debatten er men alt andet kan jeg se.

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

Det gjorde min telefon os en dag, så genstartede jeg den og siden har der ingen problemer været..

Anmeld

9. januar 2012

Gaia

jeg vil prøve at genstarte, synes bare ikke det virkede tidligere idag. men håber det vil fungerer nu. savner baby på min ipad :-)

Anmeld

9. januar 2012

jydeinden

Gaia skriver:

jeg vil prøve at genstarte, synes bare ikke det virkede tidligere idag. men håber det vil fungerer nu. savner baby på min ipad :-)

er ikke kun din ipad.. min gør det samme

Anmeld

9. januar 2012

Mor til L&S

Gaia skriver:

Det samme her....

Anmeld

9. januar 2012

Gaia

glad for at høre, at det ikke kun er min ipad den er gal med. jeg har forsøgt at genstarte men desværre virkede det ikke. jeg kan syadig ikke komme på :-( . er løbet tør for ideer, så de modtages gerne :-)... gad vide om problemt folkene bag baby kan hjælpe os med??

Anmeld

9. januar 2012

_-Kathrine-_

Min ipad gør det også engang imellem...!
Så vender jeg bare tilbage lidt senere

Anmeld

9. januar 2012

4xGreve

kan heller ikke komme på via vores... ganske irriterende

Anmeld

9. januar 2012

Gaia

min har gjort det  en gang før, men gik kun en ti min tid så kunne jeg komme på igen. har aldrig oplevet ikke at kune komme på en hel dag! Ja det er smadder irriterende. Håber snart det løser sig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.