hjælp piger.... Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle!

Jeg sidder lige nu og skriver til jer, da jeg ikke kan få mig selv til og sige/skrive det til min mand...

Historien:

Jeg mangler min spiral, og har derved måtte indstille vores velfungerende sex-liv.. (den er enten gledet op eller ud, så venter på scanning af livmoderen). Da jeg nu i første uge, savner lidt romantik og nærvær til min mand, valgt at kravle op, lægge mig i hans skød og begynde at nusse hans skridt. Hvortil jeg får:
Gider du ikke godt la' vær' med det.
Øhh.... okay tænker jeg, og kigger på ham og spørger:
Hvorfor? Må jeg da ikke nusse dig?
Svar:
Nej, vi kan jo ikke lave noget alligevel, så gider du ikke godt flytte dig (red. min hånd)
Jeg flyttede min hånd, men kiggede på ham og spurgte:
Jamen har du aldrig hørt om et BlowJob? (med et glimt i øjet)
Svar:
Jo, men det har du aldrig før gjort, så hvorfor nu.
jeg blev lidt små-fornærmet og kom med:
Jamen så må du da meget undskylde...

Jeg må indrømme, jeg i den situation valgte at blive liggende 2 min, og derefter valgte og rejse mig, gå ud og børste tænder og gå i seng. Jeg blev helt paf, vi har altid haft et meget åbent forhold til sex, snakket meget "Hvad-vil-du/jeg-i-sengen" men aldrig om oral-sex.... " Eller.... Kun at jeg aldrig rigtig har fået noget ud af det, og helst er fri for det på mig....

Men hvordan skal jeg lige reagere her??

Da han kom ind i seng, lå jeg stadig og ulmede, og han ikke så meget som sagde godnat... Da jeg efter 15 min gik på wc, sagde han da jeg kom ind: må jeg godt putte ind til dig?
og det fik han lov til...

Jeg må indrømme jeg mest har lyst til og fortælle han ved sin negative holdning over jeg tog initiativ til sex hvor jeg ikke var rigtig med, lige har stoppet alt spontant sex i en periode... For helt ærligt, hvor dum må man som mand være og sige NEJ til et blowjob..... Ja jeg spørger bare....

men er jeg for meget rødstrømpe???

knus.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Bassemor<3

Det virker som om han var sur over at i ikke kunne hygge jer ? desuden undre det mig ret meget at i ikke før har tilfredsstillet hinanden uden samleje ?? 

Jeg kan godt forstå du blev mopset i situationen for det var ikke en særlig pæn afvisning ! 

Anmeld

9. januar 2012

Miin'Baby'Mus

Hm den er svær, altså jeg ville også blive fornærmet, men jeg oplever med min kæreste at nogle gange så har han simpelthen misforstået og hørt noget helt andet, eller også så var hans svar noget som egentligt ikke skulle siges på den måde han sagde det på... - og så er det jo ikke nemt.

Men nej, tror ikke jeg vil tage rødstrømpen på  jeg tror jeg ville give en bemærkning og et hint om at jeg altså gerne nogle gange bare gerne ville give et blowjob, også selvom det ikk er sket før. Og så lade den ligge der, som sagt kunne han måske have opfattet det forkert og han ved jo ikke bedre hvis du ikke siger noget 

Anmeld

9. januar 2012

Bassemor<3

Norman skriver:

Hm den er svær, altså jeg ville også blive fornærmet, men jeg oplever med min kæreste at nogle gange så har han simpelthen misforstået og hørt noget helt andet, eller også så var hans svar noget som egentligt ikke skulle siges på den måde han sagde det på... - og så er det jo ikke nemt.

Men nej, tror ikke jeg vil tage rødstrømpen på  jeg tror jeg ville give en bemærkning og et hint om at jeg altså gerne nogle gange bare gerne ville give et blowjob, også selvom det ikk er sket før. Og så lade den ligge der, som sagt kunne han måske have opfattet det forkert og han ved jo ikke bedre hvis du ikke siger noget 

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

babyboy2012 skriver:

Det virker som om han var sur over at i ikke kunne hygge jer ? desuden undre det mig ret meget at i ikke før har tilfredsstillet hinanden uden samleje ?? 

Jeg kan godt forstå du blev mopset i situationen for det var ikke en særlig pæn afvisning ! 

Jamen det har aldrig før været "nødvendigt".... Lyder nok lidt mærkeligt, men hvis jeg har været frisk på en omgang, har han også... Og omvendt

Men tror også bare jeg lader den ligge lidt, og ser om han selv kommer med en undskyldning eller lign..... Man kan vel håbe på han har snakket med gutterne om hvad der skete igår....

Men kunne være man skulle begynde og udforske de lidt mere alternative former for sex og intimitet....

TAK

Anmeld

9. januar 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Jamen det har aldrig før været "nødvendigt".... Lyder nok lidt mærkeligt, men hvis jeg har været frisk på en omgang, har han også... Og omvendt

Men tror også bare jeg lader den ligge lidt, og ser om han selv kommer med en undskyldning eller lign..... Man kan vel håbe på han har snakket med gutterne om hvad der skete igår....

Men kunne være man skulle begynde og udforske de lidt mere alternative former for sex og intimitet....

TAK

Altså hvis det var mig og herhjemme så havde jeg taget den op med ham, ikke så meget for at bebrejde ham eller pege finger men nærmer for at få en forståelse, og for ikke at skulle gå og tænke for meget over det...

Jeg vil tag den op, syntes det er lidt kryster agtigt at lade det ligge eller smide bolden over på hans bane halvdel, og som du selv skriver plejer i nemt at kunne snakke om jeres sex-liv så hvorfor stoppe med det nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.