Hej alle!
Jeg sidder lige nu og skriver til jer, da jeg ikke kan få mig selv til og sige/skrive det til min mand...
Historien:
Jeg mangler min spiral, og har derved måtte indstille vores velfungerende sex-liv.. (den er enten gledet op eller ud, så venter på scanning af livmoderen). Da jeg nu i første uge, savner lidt romantik og nærvær til min mand, valgt at kravle op, lægge mig i hans skød og begynde at nusse hans skridt. Hvortil jeg får:
Gider du ikke godt la' vær' med det.
Øhh.... okay tænker jeg, og kigger på ham og spørger:
Hvorfor? Må jeg da ikke nusse dig?
Svar:
Nej, vi kan jo ikke lave noget alligevel, så gider du ikke godt flytte dig (red. min hånd)
Jeg flyttede min hånd, men kiggede på ham og spurgte:
Jamen har du aldrig hørt om et BlowJob? (med et glimt i øjet)
Svar:
Jo, men det har du aldrig før gjort, så hvorfor nu.
jeg blev lidt små-fornærmet og kom med:
Jamen så må du da meget undskylde...
Jeg må indrømme, jeg i den situation valgte at blive liggende 2 min, og derefter valgte og rejse mig, gå ud og børste tænder og gå i seng. Jeg blev helt paf, vi har altid haft et meget åbent forhold til sex, snakket meget "Hvad-vil-du/jeg-i-sengen" men aldrig om oral-sex.... " Eller.... Kun at jeg aldrig rigtig har fået noget ud af det, og helst er fri for det på mig....
Men hvordan skal jeg lige reagere her??
Da han kom ind i seng, lå jeg stadig og ulmede, og han ikke så meget som sagde godnat... Da jeg efter 15 min gik på wc, sagde han da jeg kom ind: må jeg godt putte ind til dig?
og det fik han lov til...
Jeg må indrømme jeg mest har lyst til og fortælle han ved sin negative holdning over jeg tog initiativ til sex hvor jeg ikke var rigtig med, lige har stoppet alt spontant sex i en periode... For helt ærligt, hvor dum må man som mand være og sige NEJ til et blowjob..... Ja jeg spørger bare....
men er jeg for meget rødstrømpe???
knus.....
Anmeld