Regntøj fra Ticket2Heaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Mettemus

Hej

Vi har fået et gavekort til ticket2heavens hjemmeside i julegave. Jeg havde tænkt mig at bruge det på regntøj til Sønni. Han er lige blevet et år og bruger str 80. Men regntøjet skal han først bruge til foråret, da han jo bruger flyverdragt lige nu. Mit spørgsmål er så - skal jeg købe str 86 eller 80 i regntøj? Han er ikke ret stor af sin alder og jeg forestiller mig at regntøj er stort i størrelsen, så str 80 måske er nok? På den anden side skal det holde længe, så måske bliver str 80 alligevel for småt?

Er der nogen der kender ticket2heavens regntøj og ved hvordan det er i str - stort eller småt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mette.

Mettemus skriver:

Hej

Vi har fået et gavekort til ticket2heavens hjemmeside i julegave. Jeg havde tænkt mig at bruge det på regntøj til Sønni. Han er lige blevet et år og bruger str 80. Men regntøjet skal han først bruge til foråret, da han jo bruger flyverdragt lige nu. Mit spørgsmål er så - skal jeg købe str 86 eller 80 i regntøj? Han er ikke ret stor af sin alder og jeg forestiller mig at regntøj er stort i størrelsen, så str 80 måske er nok? På den anden side skal det holde længe, så måske bliver str 80 alligevel for småt?

Er der nogen der kender ticket2heavens regntøj og ved hvordan det er i str - stort eller småt?

Emilie har str. 80 i Ticket to Heaven - hun kan stadig passe det og brugte det i forået og hele sommeren sidste år. Vi havde det lige på hende den anden dag, fordi det regnede sådan og flyverdragten var omme i dp.

Emilie er omkring 80 cm høj og 9.3 kg. Jeg tror hun kan passe det her først i foråret også, selvom hun fylder 2 år der. Håber det gav lidt en ide.

Jeg håber i har det godt og havde en skøn første fødseldag for den skønne lille mand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.