ja, det er lige det jeg vil ha jer til.. for jeg kunne godt tænke mig at vide DET HELE! hvilken pulsketaske har i, hva har i i den, hva har den kostet, har den holdt til mere end et barn, er den til ét barn, tvillinger, trilliger eller endnu flere, har den masser af rum eller bare et stort, er den vandtæt, hvis ikke, hva gør du så? og ikke mindst, vil du anbefale den til andre??
skal jeg fortsætte?
jeg starter, så håber jeg der er andre der vil være med, for kunne godt bruge inspiration til en ny større taske med flere rum.. ^^
vores pusletaske er en lang smal lædertaske med nitter foran, den har ikke kostet mig noget da det er en af min mors gamle tasker som jeg har fået.. den har et sort rum hvor jeg har en toilettaske med bleer, vådservietter og zink salve. min pung, nøgler, skifte tøj til liam(som er den eneste den blir brugt til) så har jeg en boks med en håndsæbe i, 2stofbleer og en 1liters vandflaske til mig selv..og så er den flydt til bristepunket og kan dårligt lukkes med lynlåsen der lader regnen fise liiiige ind.. dog skal vi til at have sutteflasker med til liam, derfor søges inspiration til ny pusletaske.. ^^
kom glad, fortæl om din pusletaske.. 
//MIKA og liam<3
Anmeld