Puha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

tumle81

Hej tøser

Øv hvor havde jeg da lige glemt hvor forfærdelg kvalme kan være :-(

Jeg har haft kvalme i knap to uger, og det driver mig til vanvid, det er ikke hele tiden men hver dag og mange gange i løbet af dagen :-(

Synes allerede maven buler mere end normalt, men måske er det bare indbildning *s*

Knus Kathrina 6+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

JulieE

Hej Katrina!!

Hvor er det godt med sådan et kvalme indlæg..., De tager nemlig lge toppen af min skrukhed *GG* Har en svag erindring om hvor forfærdeligt det var.

Har slet ikke fået sagt TILLYKKe med den lille spire!! Og jeg håber virkelig at du pg Peter har fundet hinanden og det I havde sammen igen!!!

Knus fra
Julie

Anmeld

7. marts 2009

Muslingen

Tillykke med maven. Håber du snart slipper af med kvalmen, for det er da ikke til at holde ud

KH Fie

Anmeld

8. marts 2009

tumle81

JulieE skriver:

Hej Katrina!!

Hvor er det godt med sådan et kvalme indlæg..., De tager nemlig lge toppen af min skrukhed *GG* Har en svag erindring om hvor forfærdeligt det var.

Har slet ikke fået sagt TILLYKKe med den lille spire!! Og jeg håber virkelig at du pg Peter har fundet hinanden og det I havde sammen igen!!!

Knus fra
Julie

Tak for det Julie

Jo det synes jeg vi næsten har, det føles ihvertfald som om man er nyforelsket igen, og det er da en fantastisk følelse

Ja man kan hurtigt blive skruk når de små lige pludselig bliver så store *s*
Kvalmen kan dog tage glæden fra enhver

Ser frem til at maven ligner en gravid mave og ikke bare en delle mave *s*

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.