Åh gud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige set billeder igennem fra julen af og fandt så et billede af mig som min kæreste har taget! Og åh nej hvor ser jeg dog forfærdelig ud! Jeg ved godt jeg vejer alt for meget, men åh Gud, jeg ligner altså en strandet hval!

Det billede skal meget op og hænge så jeg kan blive ordenligt motiveret til et vægttab! Puha, hvor ser jeg altså fed ud, det ødelagde da lige dagens humør!

Er i nogensinde blevet overrasket på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

B&J

Jaaa det har jeg desvæære prøvet alt for mange gange og blev rigtigt ked af det....

men heldig vis har jeg tabt mig mange kg men er slet ikke færdig inu.. men at se mig nu jeg bliver så ked af det tænk h´vad jeg har gjord ved mig selv, tænk jeg ikke kunne stoppe med at spise fordi jeg havde alle de ting i hovede jaaa hele det er et stort HVORFOR 

men det har ændret sig rigtigt meget med tiden

Anmeld

9. januar 2012

*Sofie*

Anonym skriver:

Jeg har lige set billeder igennem fra julen af og fandt så et billede af mig som min kæreste har taget! Og åh nej hvor ser jeg dog forfærdelig ud! Jeg ved godt jeg vejer alt for meget, men åh Gud, jeg ligner altså en strandet hval!

Det billede skal meget op og hænge så jeg kan blive ordenligt motiveret til et vægttab! Puha, hvor ser jeg altså fed ud, det ødelagde da lige dagens humør!

Ja...hver gang jeg ser et billede af mig selv...hvorfor jeg heller ikk vil ha folk tar billeder af mig

Anmeld

9. januar 2012

M&N

Årh... Jeg kender det alt for godt !

Jeg havde endelig tabt mig 17 kg, hvor jeg så blev gravid og tog 10 af kiloene på igen

Så nu er der FOR alvor DØMT vægttab !

Har været ude og løbe idag  

Hehe...

Anmeld

9. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja..hehe!

Og så er det jo bare at tage sig selv i nakken og gå igang

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

Lad os sige det sådan at jeg er gået på intensiv livsstilsomlægning efter jeg så billederne igennem fra julen! Øv bøv hvor er jeg gigantisk!  

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Lad os sige det sådan at jeg er gået på intensiv livsstilsomlægning efter jeg så billederne igennem fra julen! Øv bøv hvor er jeg gigantisk!  

Er lidt glad for at jeg ikke er den eneste.. For holdop... DET kan virkelig få ens øjne til at åbne sig over hvor usund man er og hvordan man har mishandlet sin krop...

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg så en video af mig selv for 10 mdr. siden og først nu har jeg opfattet hvor meget jeg har tabt mig 

Go for it . Og ja , hæng billedet op så du kan motiverer dig selv .. Det er en skide god idé 

Anmeld

10. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

Er lidt glad for at jeg ikke er den eneste.. For holdop... DET kan virkelig få ens øjne til at åbne sig over hvor usund man er og hvordan man har mishandlet sin krop...

Det er så frygteligt...og så de der billeder hvor man er sammen med sit lille barn. Der er så mange uheldige vinkler som fx når man er fotograferet bagfra mens man samler ungen op o. lign

Ej men helt ærligt, så var jeg grædefærdig. Jeg syntes det er så tankevækkende at det er kommet så langt ud før jeg har fattet det. Jeg har virkelig ikke været god ved mig selv.

Anmeld

10. januar 2012

Masig

Det kan godt være man ikke bryder sig om at få taget billeder fordi så kan man netop se hvordan man egentlig ser ud... Der er nok noget benægtelse i det, men det er måske meget sundt at se sig selv på den måde - selvom man bliver ked af det - for som du selv siger, så går det op for en at nu skal der altså gøres noget.. Tænk hvis du ikke havde set det billede, så havde du måske ikke opdaget endnu hvor slemt det var og så var det blevet endnu værre... Så intet er så skidt at det ikke er godt for noget

Håber du får bugt med kiloene og snart bliver smækker lækker og svanser rundt i en lille bikini til sommer

PS har aldrig selv været meget overvægtig, men har så sandelig også set sådan et billede af mig selv engang, og det var bestemt ikke særlig behageligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.