Anonym skriver:
Åh er så bange for at jeg skal tage sindssygt meget på i min graviditet!!! Var igang med et vægttab da jeg (heldigvis) blev gravid (er nu 5+3). Har tabt 10kg ( vejer nu 73kg og er 162 høj) men ville gerne (i en perfekt verden) have startet min graviditet under de 60kg.
Er der nogle af jer der havde en krop der minder om min og IKKE endte med kæmpe overvægt? Jeg er selvfølgelig godt klar over at med den rigtige kost og motion kan jeg gøre meget selv for at undgå det...men samtidig kommer jeg bare fra en baggrund/barndom med svigt, dårlige vaner (bl.a at trøstespise) så er SÅ bange for om jeg kan holde en ordentlig livsstil de næste 9 måneder med hormoner rasende i kroppen!
...hmmmm det blev langt
Ved ikke helt hvad jeg søger? Gode råd? andres erfaringer?
MVH 
Du kan gå ind og se på min profil at jeg havde nogenlunde samme facon som du, da jeg skulle have min den første..og jeg tabte mig i mig selv under min graviditet, fordi jeg tænkte over hvad og hvordan jeg spiste.
Så da jeg gik på vægten 5. dagen efter fødsel, vejede jeg 8 kg MINDRE end før jeg blev gravid.
Jeg sultede mig bestemt ikke, men jeg sørgede for at spise masser af frugt, grønt, brød og lidt kød, holdt mig fra søde sager, og spiste naturligvis mine vitaminer og mineraler.
Selvfølgelig gik vægten lidt op mod slutningen af svangerskabet, det skal den også, og for mit vedkommende var der 4,5 kg barn, fostervand og moderkage samt noget væske i kroppen, men da alt det var væk, ja så kunne jeg med tilfredshed konstatere, at min sunde kostlægning havde givet pote 

Kærligst
Sussie
Anmeld