Ny i gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

2012baby

Hej

Nu må jeg lige se om jeg kan finde ud af det her sted, men er hvert fald ny i gruppen, men en termin der hedder den 9 marts. Jeg venter en lille pige sammen med min forlovet, og vi bor i sønderborg. Andre fra Sønderbrog af ?

Har lige et spørgsmål til jer, er det nogen der allerede nu er ved at planlægge barnedåb, altså om i har fundet en dato, og hvornår ringer i til præsten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Øst

Velkommen til  og tillykke med den lille. Vi venter også en lille pige den 9. marts

He he pyhha... Er mentalt kun nået til fødslen, så har slet ik overvejet barnedåb endnu. Ved slet ik i hvor god tid man skal være ude med sådan noget.

Ellers så skader det vel aldrig at ringe til præsten og spørge.

Anmeld

10. januar 2012

Giraffen

Hej

Nu må jeg lige se om jeg kan finde ud af det her sted, men er hvert fald ny i gruppen, men en termin der hedder den 9 marts. Jeg venter en lille pige sammen med min forlovet, og vi bor i sønderborg. Andre fra Sønderbrog af ?

Har lige et spørgsmål til jer, er det nogen der allerede nu er ved at planlægge barnedåb, altså om i har fundet en dato, og hvornår ringer i til præsten ?

velkommen til jeg har tænkt lidt i dåb, men mest ift gæster osv... men kæresten vil ikke høre tale om at planlægge før hun er kommet, jeg ved ikke om han synes det er lidt overtro fra hans side af :p

Anmeld

13. januar 2012

<3

Velkommen - navngivning her og nej Ingen planer endnu

kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.