Stik og jag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

MissTas

hej piger ..

Har det meste af dagen haft stik og jag i underlivet.. det føles som om de nærmest går op gennem skeden.. er det plukveer eller er der andre der har prøvet lign. ? går i morgen ind i uge 35.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

LilleLotte

Da jeg var gravid med min søn for mange år siden, havde han lagt sig med hovedet nedad ret tidligt.

Det sidste stykke tid havde jeg mange jag i bækkenet pga at han lå og drejede hovedet dernede.

Måske det er dette du også oplever, da du jo er så langt henne af din baby gerne skulle vende med hovedet nedad?

Anmeld

9. januar 2012

MissTas

LilleLotte skriver:

Da jeg var gravid med min søn for mange år siden, havde han lagt sig med hovedet nedad ret tidligt.

Det sidste stykke tid havde jeg mange jag i bækkenet pga at han lå og drejede hovedet dernede.

Måske det er dette du også oplever, da du jo er så langt henne af din baby gerne skulle vende med hovedet nedad?

ja, kan da egentlig godt være det er det.. havde jeg ikke lige tænkt over, for ved ikke om hun ligger med hovedet nedad endnu, da jeg først skal til jordemoder på mandag og sidst jeg var, var i uge 29 og der havde hun ikke vendt sig endnu

synes bare det føles så mærkeligt.. det gør lige ondt i 5-10 sek og så går det væk igen og så kommer det igen noget tid efter..

Anmeld

9. januar 2012

LilleLotte

Det kunne hvertfald godt være det. 

Kan bare huske hvor irriterende og smertefuldt det var dernede.

Men det er da spændende hva jordmoderen siger så. 

Anmeld

9. januar 2012

MissTas

LilleLotte skriver:

Det kunne hvertfald godt være det. 

Kan bare huske hvor irriterende og smertefuldt det var dernede.

Men det er da spændende hva jordmoderen siger så. 

jaa.. det er begyndt at blive rigtig ubehageligt dernede.. men sådan er det jo - Ja, er også vildt spændt altid spændende at komme til jordemoder heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.