En streg er en streg.. Eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

An&Jo

Er en streg ikke en streg uanset hvor tydelig eller utydelig den er??

Jeg kan barei kke lave en ordentlig streg, men sætter jeg testen op under lyset er der to streger, og er den ud af lyset, kan jeg stadig godt se den, men ikke nær så tydeligt..

Den er ikke tydelig nok til at jeg kan tage et billede, men hvad siger i piger?? Er en streg en streg uanset hvordan den ser ud??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Emily2012<3

An&Jo skriver:

Jeg kan barei kke lave en ordentlig streg, men sætter jeg testen op under lyset er der to streger, og er den ud af lyset, kan jeg stadig godt se den, men ikke nær så tydeligt..

Den er ikke tydelig nok til at jeg kan tage et billede, men hvad siger i piger?? Er en streg en streg uanset hvordan den ser ud??

Prøv og smid et billede herind.. Så er det vist nemmere at vurdere for dig..

Anmeld

9. januar 2012

Masig

An&Jo skriver:

Hvor langt er du henne?? Hvis det er flere dage før forventet mens er den ofte meget utydelig, og skulle gerne blive tydeligere om nogle dage.. Men der er jo nogle som ikke kan teste positiv på teste og må have lavet en blodprøve for at se om de er gravide... Men umiddelbart så jo, en streg er en streg...

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

Emily-2012 skriver:

Prøv og smid et billede herind.. Så er det vist nemmere at vurdere for dig..

jeg kan ikke fange den på et billede..

jeg har kun min telefon, og den er altså ikke så skarp i linsen at den kan fange den her streg..

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

Masig skriver:

Hvor langt er du henne?? Hvis det er flere dage før forventet mens er den ofte meget utydelig, og skulle gerne blive tydeligere om nogle dage.. Men der er jo nogle som ikke kan teste positiv på teste og må have lavet en blodprøve for at se om de er gravide... Men umiddelbart så jo, en streg er en streg...

forventet mens er den 11 januar hvis den kommer, men det satser jeg bestemt ikke på at den gør..

men ved ikke lige hvor langt jeg så vil være henne??

må prøve at ringe til lægen imorgen, og høre hvad han siger, det kan være han vil give mig en blodprøve nu hvor jeg heller ikke kunne teste med den store..

Anmeld

9. januar 2012

serinasmor

prøv alligevel .. det kan være den viser sig på en større skærm

ellers er mit råd igen .. ring til lægen .. nu er det jo mandag

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

prøv alligevel .. det kan være den viser sig på en større skærm

ellers er mit råd igen .. ring til lægen .. nu er det jo mandag

ved heller ikke lige hvordan jeg får et billede over på computeren fra telefonen uden at runde facebook først, og det vil jeg helst ikke..

jeg ringer til lægen, tror faktisk måske jeg kan ringe til ham nu.. må lige prøve

Anmeld

9. januar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

ved heller ikke lige hvordan jeg får et billede over på computeren fra telefonen uden at runde facebook først, og det vil jeg helst ikke..

jeg ringer til lægen, tror faktisk måske jeg kan ringe til ham nu.. må lige prøve

hmmm .. min oldgamle nokia kan sende mmsbeskeder til min mail .. prøv ad ..

og forstår godt det IKKE skal på facebook

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmmm .. min oldgamle nokia kan sende mmsbeskeder til min mail .. prøv ad ..

og forstår godt det IKKE skal på facebook

har lige snakket med sekretæren oppe ved lægen.. skal komme med en morgenurin imorgen tidlig kl 8:15, og hvis deres heller ikke viser noget, så bliver der taget en blodprøve imorgen også..

Anmeld

9. januar 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

har lige snakket med sekretæren oppe ved lægen.. skal komme med en morgenurin imorgen tidlig kl 8:15, og hvis deres heller ikke viser noget, så bliver der taget en blodprøve imorgen også..

dejligt når de er forstående

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.