Besøg hos JM - måske det sidste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Så har jeg været til JM i dag og alt var som det skulle være. Vores baby blev skønnet til 3200-3300 g. Den sad godt fast i bækkenet og hun mente ikke, at jeg ville gå tiden nu (sidste gang fødte jeg i uge 38+6). Det var dejligt, at hører hjertelyd igen

Det er bare så spændende og jeg glæder mig rigtig meget

/ Katja 38+1, Luka 17 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

MoarViborg

Nej hvor skønt! Det er da vildt spændende så!
Jeg var også ved jordemoder her i formiddags Min prinsesse skønnes til +/- 3500 gr og også her var der fin hjertelyd. Hovedet står dog endnu ikke helt fast i bækkenet, og maven har ikke sænket sig så meget endnu, så min jordemoder mener at jeg nok kommer til at gå over tid! Men skal derop igen om en uge, hvor min terminsdato også er sat til.. så må vi se!
Kan bare næsten ikke vente mere!

Vægten siger i øjeblikket + 17 kg.. gulp!

Mvh Trine 39 +0

Anmeld

6. marts 2009

Diana...

Ihh hvor er det spændende for jer, håber snart jeres babyer kommer ud. Jeg fik os at vide at jeg nok ikke vi gå tiden ud for han var bare klar men men men gik så lige 13 dage over hadet den lange vente tid men det hele hver han er jo for lækker min dejlige lille klump.

Anmeld

7. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Spændende om min JM får ret eller jeg kommer til, at gå over tiden som dig Diana. Jeg håber dog, at det først bliver omkring min termin. Jeg synes det er fantastisk, at være gravid og jeg nyder det så meget. Jeg glæder mig selvfølgelig også helt vildt til babyen kommer.

Min vægt siger også +17 kg. Jeg har ellers ikke rigtig taget på de sidste par måneder, men der er også nu kommet vand i kroppen. Jeg synes det er en ok vægtstigning

Jeg går ofte og tænker - gad vide om dette er starten på veerne. Sidste gang gik der nemlig et stykke tid før det gik op for mig, at jeg havde veer - nok fordi, at der slet ikke havde været nogen tegn på, at jeg var ved, at gå i fødsel og det var 9 dage før termin. Da veerne var startet kom jeg da godt nok i tanken om, at tidligere på dagen havde jeg noget tykt udfløj som jo godt kunne tyde på var slimproppen der var gået.

Kh.
Katja 38+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.