Bløder, men hvorfra? (ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.492 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

ja som overskriften, jeg bløder men er i tvivl hvorfra og om det er blod, men har i piger en smart løsning på og finde ud af om det er skeden eller urinrøret man bløder fra?
Har siden igår aftes når jeg har tisset og tørret mig været lyserød, men igen er i tvivl om hvor det er fra.. Har de sidste par dage, skulle tisse lidt oftere, og haft en ubehagelig følelse når jeg så tisser og har også den følelse nogen gange når jeg har været på toilet..

Nogen der kan hjælpe?

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

kirsti

det lyder som blærebetændelse, der er det meget normalt at der kan være lidt blod i urinen så op til læge og få det testet så du kan få noget mod det!

Anmeld

9. januar 2012

Misser1989

Jeg ville nok ringe til lægen, og blive undersøgt for blærebetændelse...

Ved blærebetændelse, tisser man oftere, og det kan være meget ubehageligt med smerter og blod.. Så se du hellere at komme til lægen med en urinprøve

Anmeld

9. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

kirsti skriver:

det lyder som blærebetændelse, der er det meget normalt at der kan være lidt blod i urinen så op til læge og få det testet så du kan få noget mod det!

Det var også min tanke, men tænkte det er pinlig og komme der op pga en pletblødning..

Anmeld

9. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Misser1989 skriver:

Jeg ville nok ringe til lægen, og blive undersøgt for blærebetændelse...

Ved blærebetændelse, tisser man oftere, og det kan være meget ubehageligt med smerter og blod.. Så se du hellere at komme til lægen med en urinprøve

Det var også min tanke, men tænkte det er pinlig og komme der op pga en pletblødning..

Anmeld

9. januar 2012

Mumto3

Prøv evt. at tisse på et stykke hvidt toiletpapir (altså ikke noget med at tører dig). Så er det måske lidt nemmere at se om farven kommer fra urinen eller er en pletblødning.

Anmeld

9. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Mumto3 skriver:

Prøv evt. at tisse på et stykke hvidt toiletpapir (altså ikke noget med at tører dig). Så er det måske lidt nemmere at se om farven kommer fra urinen eller er en pletblødning.

hvordan vil det se ud for tænker lidt at hvis det er pletblødning så bliver det jo på en måde skyllet med når man tisser?

Anmeld

9. januar 2012

Mumto3

Det tror jeg ikke hvis du laver en midtstråleurintest. Det vil sige du tisser lidt, så tisser du på papiret og så tisser du færdig. Så er det ren urin du har på papir.

Anmeld

9. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Mumto3 skriver:

Det tror jeg ikke hvis du laver en midtstråleurintest. Det vil sige du tisser lidt, så tisser du på papiret og så tisser du færdig. Så er det ren urin du har på papir.

okay og hvis papiret er lyserød så er det i urinen..

Anmeld

9. januar 2012

UnderCover37

Du kan også tørre dig INDEN du tisser og så lave en reel midstream urinprøve i et bæger for at se om din urin der er rødlig pga blod.

En anden mulighed er at lægge en tampon op i skeden i lidt tid for at se om den bliver rødlig, så er det jo fra skeden.

Men jeg tror på blærebetændelse som de andre også pga det du beskriver med at skulle oftere plus at det er ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.