Tusind tak for tillykkerne..
hvor er det vildt at i sådan husker hende..
Uha vi har haft noget af en hektisk dag.
Vi stod op i morges kl 7 og Ea fik gaver og Bedste kom over og spiste morgenmad med os.
Ea kom i børnehave og Emil og jeg tog på børneafdelingen, hvor vi har fået sådan en pep maske han skal puste i. Den skal hjælpe hans lunger med at komme af med slim og udvidde luftvejene.
Vi blev udskrevet og skulle så selv køre diverse behandlinger videre. Penicilin, Spacer, og pepmaske.
I dag kunne lægen høre at han har doppeltsidet lungebetændelse. De kunne jo ik høre det igår, men kun se det på røngtenbilledet.. så det har løsnet sig lidt.
Nå så var jeg ude at handle for Ea skulle ik snydes og jeg fik fat i familien som heldigvis ikke havde lavet planer alligevel.
Så familien har været til rejemadder, slagterpålæg, is bamse og kage.. Og ea er blevet sååå begavet..
Oven i alt det hyggelige beluttede jason sig for at kaste op al sin mælk op ud over sin mor og hele vores sofa.. :)) - den havde prøvet det før. !
ikke ret længe efter gjorde Emil det samme ud over far og hele badeværelset.. så i kan tro jannik har været fremme med gulvspanden.. ;)
I kan tro jeg er godt brugt nu og har faktisk overvejet at holde fri de næste 2 dage - har alligevel noget ferie der skal holdes.
kæmpe knus og tak for alle jeres dejlige beskeder og hilsner.
Anmeld