MSM skriver:
Kunne lige se at det er dit barn nr 2. Jeg står nemlig lidt i samme situation og overvejer om jeg skal holde barsel eller ej.. Men er bare bange for at det bliver alt for hårdt hvis jeg ikke holder barsel.. Må jeg høre hvad dine tanker er i forhold til ikke at holde barsel???
Hvis jeg vælger at holde barsel er jeg nødt til at holde 14 mdr. barsel hvilket jeg synes er MEGET længe..
Jeg har det lidt sådan, at jeg har sommerferien som barsel. Altså de 2 mdr. og derefter tager manden over i de sidste 4-5 mdr inden baby skal i DP.
Jeg vælger som jeg gør fordi, at jeg rigtig gerne vil fortsætte med den klasse jeg går i nu (det ville være hårdt at komme ind i en helt ny klasse) og for ikke at udsætte min uddannelse alt for længe. Og så vil jeg vælge at malke ud via. brystpumpe, så baby har nok mad de dage jeg er i skole og så kan jeg amme når jeg kommer hjem, for det vil jeg rigtig gerne.
Manden glæder sig vildt til han skal på barsel, og jeg ser det som en god mulighed for baby og far, til at knytte sig til hinanden 
Og så bor vi jo i den by jeg gå i skole i, så skulle det være nødvendigt, så kan jeg være hjemme på 5 min.
Anmeld