Hvorfor får jeg notifikationer til min tråd som IKKE er min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg ahr i dag oplevet 2 gange hvor ejg ahr fået notifikationer på en tråd som ikke er min og som jeg ikke har skrevet i..

Jeg ahr været inde i tråden i formiddags fra min telefon og jeg ahr så da jeg loggede på computeren kl 16 fået en notifikation om at Mamalou havde skrevet i min tråd og nu har jeg lige fået en om at en anden - 132319 havde skrevet i min tråd..

Det handler om Mussen2's tråd i katogorien 1-3 år den hedder Pigeværelse til pige 2½år

Hjælp anyone??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

4kløver

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg ahr i dag oplevet 2 gange hvor ejg ahr fået notifikationer på en tråd som ikke er min og som jeg ikke har skrevet i..

Jeg ahr været inde i tråden i formiddags fra min telefon og jeg ahr så da jeg loggede på computeren kl 16 fået en notifikation om at Mamalou havde skrevet i min tråd og nu har jeg lige fået en om at en anden - 132319 havde skrevet i min tråd..

Det handler om Mussen2's tråd i katogorien 1-3 år den hedder Pigeværelse til pige 2½år

Hjælp anyone??

Du har nok ramt den hvor du får det hver gang der er skriver i et tråd kan ikke lige huske hvad den hedder. Det sker også tit når jeg er på fra mobilen. Pt lige nu kan jeg ikke se forsiden anden ind de skide reklamer.

Anmeld

9. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Du har nok ramt den hvor du får det hver gang der er skriver i et tråd kan ikke lige huske hvad den hedder. Det sker også tit når jeg er på fra mobilen. Pt lige nu kan jeg ikke se forsiden anden ind de skide reklamer.

Måske den der abonnement knap egentlig. Nu du siger det. hehe..

Jeg prøver at se om jeg kan fjerne det. tak.

Anmeld

9. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
4kløver skriver:

HVad mener du med at du kun kan se reklamer???

Anmeld

9. januar 2012

4kløver

Moderator skriver:

HVad mener du med at du kun kan se reklamer???

Kan kun se dem der er på forsiden ikke debatten men kan god se den der ikke har fået svar og min møder gruppe. Tror måske min telefoen driller. Prøver fra en computer i aften...
Har prøvet at trykke på huset i venstre side men det hjælper ikke..

Anmeld

9. januar 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
4kløver skriver:

Kan kun se dem der er på forsiden ikke debatten men kan god se den der ikke har fået svar og min møder gruppe. Tror måske min telefoen driller. Prøver fra en computer i aften...
Har prøvet at trykke på huset i venstre side men det hjælper ikke..

Har du en anden browser på din telefon? Jeg har nogen gange haft diller daller også prøvet med mozilla på telefonen.

Sig lige til, hvis der stadig er probs i aften. Så hiver vi lige i teknikken

Anmeld

9. januar 2012

4kløver

Moderator skriver:

Har du en anden browser på din telefon? Jeg har nogen gange haft diller daller også prøvet med mozilla på telefonen.

Sig lige til, hvis der stadig er probs i aften. Så hiver vi lige i teknikken

Skal jeg nok.. men har ikke haft det problem før

Anmeld

9. januar 2012

maria87

Frk-Lotusblomst skriver:

Hjælp anyone??

det sker også tit for mig faktisk...

Anmeld

9. januar 2012

Frk-Lotusblomst

maria87 skriver:

det sker også tit for mig faktisk...

Jeg har fundet ud af det.

Ovenover det indlæg som en eventuel trådstarter har skrevet er det noget der hedder ABONÈR det er den jeg er kommet til at trykke på..
Når man ahr trykket på den står der fjern abbonement eller sådan noget. og så skal man trykke der.

Det er i tilfælde af at man vil følge en tråd som ikke er ens egen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.