Mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

AA10

Hej Alle..

Håber jer og jer og jeres skønne børn har det godt..

Jeg vil høre om jeg er den eneste der har et problem ang mad..? for tiden vil min datter næsten ikke spise noget prøver alt nærmest fra sødt til surt.. Det begynder nærmest og gå mig på selvom hun stadig har fuld fart på og altid er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

bøgelund

AA10 skriver:

Hej Alle..

Håber jer og jer og jeres skønne børn har det godt..

Jeg vil høre om jeg er den eneste der har et problem ang mad..? for tiden vil min datter næsten ikke spise noget prøver alt nærmest fra sødt til surt.. Det begynder nærmest og gå mig på selvom hun stadig har fuld fart på og altid er glad

hej.  

nu har vi en der er meget glad for mad.. så nej, det kender jeg ikke lige.. men tror det er en meget normal periode de skal igennem. og det er nok ikke sidste gang.. 

det er bare at prøve til, på alle de tidspunkter hun plejer at spise. så skal lysten nok komme tilbage. som du siger, virker hun jo glad og tilfreds.. så ville jeg ikke være bekymret. men kan godt forstå det begynder at gå dig på.. 

så længe hendes almene tilstand er god.. 

Anmeld

8. januar 2012

AnneBJ

Enig med Bøgelund! Og pres hende ENDELIG ikke... så ender det med at blive en kamp, og små børn kæmper godt!!

Tag evt. en snak med SP hvis du er bekymret!

Anmeld

8. januar 2012

Mettemus

Vi har lige været igennem sådan en periode - han ville kun spise havregrød og yoghurt. Rugbrød var et totalt no go, og aftensmad var med sådan 50/50 succes. Det viste sig så efter en lille måned på denne måde at der var tænder på vej. Han plejer (hvis man kan sige det allerede?) ikke at have ondt for tænder, så derfor tænkte vi ikke i de baner. De her har så måske gjort mere ondt end de andre, det ved jeg ikke, men dagen efter de brød igennem, spiste han almindeligt igen. Nu er han så begyndt forfra på at spytte brød ud, så jeg overvejer om der er nogle flere på vej eller om det bare er fordi han har lurret, at man ikke behøver spise både brød og pålæg, men godt kan nøjes med den ene del (altså pålægget).

Så her var det bisser.

Men ja som de andre siger - det skal være rart at spise, så pres hende ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.