I forvejen farvede jeg hverken hår eller brugte parfume, så der var ingen problemer. Jeg har aldrig røget og de få genstande jeg fik før, har det ikke været noget problem at skære væk.
Jeg har altid brugt neutral håndsæbe, opvaskemiddel og vaskepulver, og så er jeg gået over til neutral shampoo, balsam og body lotion. Jeg bruger den samme ansigtscreme og kropscreme som før, men de er begge meget neutrale og uden parfume og farvestoffer og parabener. Og jeg bruger kun en smule macara, så der gør jeg altså som jeg plejer...
Men jeg er heller ikke mere hys, end at jeg tager pamol som jeg plejer, og så har jeg lige købt noget hostestillende medicin, som egentlig ikke er så godt, og kun må tages i samråd med læge, men jeg kan bare ikke klare min hoste længere nu!
Jeg lyder egentlig lidt hellig? Hmm, det er altså ikke meningen, og det er jeg ikke
Så længe man ikke ryger, så synes jeg ikke man skal være fanatisk. Min læge-søster drak ½-1 genstand om ugen, da hun var gravid, og det må man gerne. Grunden til, at sundhedsstyrelsen anbefaler 0 genstande er, at det er et budskab folk kan forstå - det er åbenbart svært at forholde sig til max en genstand om ugen eller lignende.
Længere smøre - jeg underskylder 
Anmeld