Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror det er en lille pige! Det ligner lidt mine mavebilleder fra da jeg ventede Melina!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Ja, her får I lige de 4 mavebilleder jeg har Maven startede ret spids og er nu blevet rund (skal lige siges at de runde hofter havde jeg også før jeg blev gravid ) Bliver det en pige eller dreng? Personligt har jeg fornemmelsen for en pige, men jeg "håber" det bliver en dreng Manden er overbevist om at det er en dreng Resultatet får vi til scanning på onsdag - hvis bebs vælger at samarbejde Billed 1: 10+4 Billed 2: 14+0 Billede 3-4: 15+2
Ja, her får I lige de 4 mavebilleder jeg har
Maven startede ret spids og er nu blevet rund (skal lige siges at de runde hofter havde jeg også før jeg blev gravid )
Bliver det en pige eller dreng?
Personligt har jeg fornemmelsen for en pige, men jeg "håber" det bliver en dreng Manden er overbevist om at det er en dreng
Resultatet får vi til scanning på onsdag - hvis bebs vælger at samarbejde
Billed 1: 10+4
Billed 2: 14+0
Billede 3-4: 15+2
Tror det er en PIGE! :-)
MF<3 skriver: Jeg tror det er en lille pige! Det ligner lidt mine mavebilleder fra da jeg ventede Melina!
Det ligner også lidt den jeg havde med Lærke
Jeg ved det ikke, min mave started meget rund og slutted spids, og jeg fik en dreng men er spændt på at høre resultatet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128