Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Trunte87

Hvordan føles bækkenløsning?

Det er fordi jeg er begyndt at få ondt i højre side nede ved bækkenet og det gør ondt når jeg går eller står op.

Overvejer at ringe til lægen imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

MyLittleBaby

jeg fik bækkenløsning da jeg ventede min lille pige, og det startede med at gøre ondt midt på lænden, og så som tiden gik var det sådan set hele bæknet der gjorde ondt. Og mange gange om dagen kunne jeg ikke bevæge mine ben, og det var så træls, og det gjorde sindssygt ondt. av av 

Jeg håber ikke at det er det der er på vej til dig, men ring hellere til lægen imorgen 

Jeg kan da forresten lige fortælle at mi læge iøvrigt spurgte om jeg fik ondt når jeg bøjede mig frem over, bag over eller til siderne. Og det gjorde jeg så. Det var måske lidt at gå ud fra? 

Anmeld

8. januar 2012

Trunte87

Thalita skriver:

jeg fik bækkenløsning da jeg ventede min lille pige, og det startede med at gøre ondt midt på lænden, og så som tiden gik var det sådan set hele bæknet der gjorde ondt. Og mange gange om dagen kunne jeg ikke bevæge mine ben, og det var så træls, og det gjorde sindssygt ondt. av av 

Jeg håber ikke at det er det der er på vej til dig, men ring hellere til lægen imorgen 

Jeg kan da forresten lige fortælle at mi læge iøvrigt spurgte om jeg fik ondt når jeg bøjede mig frem over, bag over eller til siderne. Og det gjorde jeg så. Det var måske lidt at gå ud fra? 

Okay for det jeg har gør kun ondt i højre side når jeg går eller står stille og det begyndte igår og så er det der også i dag og det er meget ubehageligt. Det kan også godt gøre ondt når jeg ligger ned men det er kun hvis det er på højre side hvor det gør ondt.

Har også en lille aktiv pige i maven som hele tiden bevæger sig og sparker og presser meget ned i bækkenet.  av av...

Men jeg syntes ikke at det gør ondt når jeg bøjer mig frem eller bagover eller til siderne.

Men mange tak for dit svar, det er altid dejligt når der er nogle som vil hjælpe.  

Men jeg ringer til min læge imorgen og så må vi jo se hvad der sker. vil bare gerne lige være på den sikre side så man ved om det er noget alvorligt.

Anmeld

8. januar 2012

MyLittleBaby

Trunte87 skriver:

Okay for det jeg har gør kun ondt i højre side når jeg går eller står stille og det begyndte igår og så er det der også i dag og det er meget ubehageligt. Det kan også godt gøre ondt når jeg ligger ned men det er kun hvis det er på højre side hvor det gør ondt.

Har også en lille aktiv pige i maven som hele tiden bevæger sig og sparker og presser meget ned i bækkenet.  av av...

Men jeg syntes ikke at det gør ondt når jeg bøjer mig frem eller bagover eller til siderne.

Men mange tak for dit svar, det er altid dejligt når der er nogle som vil hjælpe.  

Men jeg ringer til min læge imorgen og så må vi jo se hvad der sker. vil bare gerne lige være på den sikre side så man ved om det er noget alvorligt.

Jeg ved ikke om det kan starte med at gøre ondt i siderne, men det er vel ikke usansynligt. jeg håber det bedste for dig og din lille pige, og håber du skriver hvad din læge kan sige 

Lidt nysgerrig er man vel 

Anmeld

8. januar 2012

Trunte87

Thalita skriver:

Jeg ved ikke om det kan starte med at gøre ondt i siderne, men det er vel ikke usansynligt. jeg håber det bedste for dig og din lille pige, og håber du skriver hvad din læge kan sige 

Lidt nysgerrig er man vel 

Jeg skal nok skrive når jeg ved noget.

Anmeld

9. januar 2012

Trunte87

Hej igen.

Var en tur forbi lægen imorges, og det er ligamentsmerter jeg har fået ude i højre side.

Anmeld

9. januar 2012

Ems30

Jeg synes også jeg får flere og flere smerter i bækken og leddene rundt omkring. Både når jeg rejser mig og tager de første par skridt gør det avs. Også når jeg drejer mig mens jeg ligger ned => shit en smerte! Og en lyd som når man knækker fingre!

Men min læge siger hele tiden at det kun er fordi leddene er bløde, og giver sig, så det er ikke bækkenløsning. Men "bare" smerter. Håber det hjalp lidt på mystikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.