Andre med dette problem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

kimfrit

Hej Piger

Jeg har i de sidts e par uger, haft hovedpine, og det er meget forskelligt hvordan den er, denne kommer hverdag på et eller andet tidspunkt. nogle gange vågner jeg med den andre gangen kommer den i løbet af dagen.

Det meget forskelligt hvor slemt den er, nogle gange er den lige til at overskue, men nogle gange kan jeg vågen om natten med kæmpe hovedpine som bare forsætter hele dagen, kun afbrudt hvis jeg tager nogle piller.

Jeg er 13 uger henne, andre der har det problem?

håber i kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har døjet rigtig meget med hovedpine - men det har hjulpet efter jeg begyndte på gravijern så vhis du ikke spiser dem - så prøv det

Anmeld

8. januar 2012

kimfrit

Frk P. skriver:

Jeg har døjet rigtig meget med hovedpine - men det har hjulpet efter jeg begyndte på gravijern så vhis du ikke spiser dem - så prøv det

Det er de piller man starte med i uge 20 ik?

Der sker ikke noget ved at man tager dem før?

Anmeld

8. januar 2012

Blirnokaldrigfru

Alle siger - og alle steder skrives der - at man skal begynde at spise dem i 10. uge

Anmeld

8. januar 2012

Mutti2B

kimfrit skriver:

<br /><br /><p> Det er de piller man starte med i uge 20 ik?</p><p> Der sker ikke noget ved at man tager dem før?</p>

Nope, i uge 10

Anmeld

8. januar 2012

kimfrit

der kan man bare se, må ud og have nogle og prøve det, synes bare sidst jeg var gravid at det var uge 20 tak for jeres svar

Anmeld

8. januar 2012

mettels

hej

jeg led meget af hovedepine i min første graviditet... men fik akupunktur for det og efter et par gange var det helt væk

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
kimfrit skriver:

Det er de piller man starte med i uge 20 ik?

Der sker ikke noget ved at man tager dem før?

Jep det er som de andre siger fra uge 10 du ska tage dem. Evt også fiskeolie kapsler. Syntes du ska snakke med din læge om det! Kender i øvrigt en del som har døjet med hovedpine og det er ret normalt. Få evt også tjekket dit blodtryg, da for højt blodtryg også ka gi hovedpine!! Vh stine

Anmeld

8. januar 2012

Moms

Jeg havde hovedpine i en 2-4 uger på ca samme tidspunkt som dig - ihvertfald rimelig tidligt i graviditeten.

Det var ikke spændingshovedpine, som jeg ellers har døjet en del med, men ingen spændinger, så sikkert noget hormonelt.

Det gik bare væk fra den ene dag til den anden hos mig.

Ved ikke om det er nogen trøst, men hvis det er helt uudholdeligt, må du jo tage noget smertestillende. Tjek med lægen først.

Moms

Anmeld

8. januar 2012

Muffinmus

Rigtigt mange får det, det er normalt men irriterende....Hvis jernet ikke er den skyldige, kan du trøste dig med at graviditetshovedpine som regle kun er mellem uge 10-20...så det går væk igen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.