Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Jeg synes de her navne passer godt til Thea CelinaMerle Melanie SofieLivaNayaLærke KarolineLauraThilde KonradSofusWilliamNoahEmilOliverViktorRasmusMikeNicki
Jeg synes de her navne passer godt til Thea
CelinaMerle Melanie SofieLivaNayaLærke KarolineLauraThilde
KonradSofusWilliamNoahEmilOliverViktorRasmusMikeNicki
Også mange rigtig god forslag. Tak for det! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Hvis thea ik sku ha heddet thea, sku hun ha heddet Andrea. Vh Stine. Albert er allerede i familie. Vh stine
Hvis thea ik sku ha heddet thea, sku hun ha heddet Andrea. Vh Stine. Albert er allerede i familie. Vh stine
Hehe, okay Andrea er også sødt
StineW79 skriver: Gode forslag til evt navne der passer til thea? Vi ved endnu ik kønnet på den bette endnu, så både drenge og pige navne. Dog iknoget der er alt for moderne... Vh stine
Gode forslag til evt navne der passer til thea? Vi ved endnu ik kønnet på den bette endnu, så både drenge og pige navne. Dog iknoget der er alt for moderne... Vh stine
Thea og Malthe.
Thea og Mille.
Emily-2012 skriver: Thea og Malthe. Thea og Mille.
Malthe er rigtig fint! Mille blive det nok ik, men endelig ik fordi jeg ik ka li navnet, men kender en der hedder det. Tak fod forslag. Vh stine
De første navne der lige poppede op i mit hoved, var Amalie og Emil. Er nu ikke specielt vild med navnet Amalie, men synes det passer godt til Thea Og Emil synes jeg bare er et suuper sødt navn
StineW79 skriver: Også mange rigtig god forslag. Tak for det! Vh stine
Var så lidt
Thea & Emilie
Thea & Theo
Pylle3 skriver: Thea & Emilie Thea & Theo
Det er lidt sjovt at du har stemt Theo, for det navn har jeg også tænkt rigtig meget på! Emilie blive det ik, da min bedste venindes datter hedder det. Men elsker ellers det navn! Vh stine
LunaLykke skriver: De første navne der lige poppede op i mit hoved, var Amalie og Emil. Er nu ikke specielt vild med navnet Amalie, men synes det passer godt til Thea Og Emil synes jeg bare er et suuper sødt navn
Tak for gode forslag! Vh stine
Thea og TobiasThea og Simone
dem der lige kom til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128