Niven/svien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Gaia

Niven/ svien nederst i maven - under navlen. Kan det være plukveer? Kommer nogle gange i ture, når jeg laver noget. F.eks. Fpr fem min siden da jeg pakkede ud efter vores tur hjemme hos mine forældre. Det gjorde r naller, men ikke som veer og synes d er svært at vurderer om maven bliver hård...måske lidt, men kan ligeså godt værebham der ligger yderligt. Det forsvinder når jeg hviler. Synes i det lyder som plukveer?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Moms

Synes ikke lige det lyder som plukveer.

Tænker også mest blæren.

Jeg fik det sådan, at jeg ikke mærkede, jeg skulle tisse på samme måde som før jeg blev gravid. Min blære blev bare hård og når den blev rigtig fyldt gjorde den ondt.

Moms

Anmeld

8. januar 2012

Gaia

Moms skriver:

Synes ikke lige det lyder som plukveer.

Tænker også mest blæren.

Jeg fik det sådan, at jeg ikke mærkede, jeg skulle tisse på samme måde som før jeg blev gravid. Min blære blev bare hård og når den blev rigtig fyldt gjorde den ondt.

Moms

Havde lige tisset og er lige blevet tjekket for blærebetændelse i fredags. Det sidder ligeom hn over maven nederst. Som en slags niven agtigt spændt, svien ømhed. Svært at forklare. Havde det ikke under dorrige graviditet. Havde slet ikke mærkbare plukveer der. 

Anmeld

8. januar 2012

Gaia

Får det somsagt mest når jeg laver noget f.ks. Pakker ud, går, og når jeg nogle gange handler ind. Det er ikke hver gang. Tænkermest plukveer, men er der nogle af jer som kan nikke genkende til det?? 

Anmeld

8. januar 2012

Gaia

Slet ingen der mærker plukveer på den måde. Altså svien, spænding hen over nederste del af maven? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.