Børnesikring af komfur - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

jeg ville da ihvertfald forlange et nyt..

synes det er underligt at lejerbo ikke skifter ud så det passer til de krav småbørnsforældre har idag..

og ja, du kan jo højest få et nej

Ja, det burde de faktisk gøre... Måske jeg skulle ringe til varmemesteren og høre ad hvor gammelt det komfur egentlig er. Det må han da have stående et sted.  

Naaah de er skam ikke meget for at give noget nyt, når det gamle virker endnu... I hvert fald ikke i dette område. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Ja, det burde de faktisk gøre... Måske jeg skulle ringe til varmemesteren og høre ad hvor gammelt det komfur egentlig er. Det må han da have stående et sted.  

Naaah de er skam ikke meget for at give noget nyt, når det gamle virker endnu... I hvert fald ikke i dette område. 

Neej, Lejerbo er ikke altid lette at danse med, og jeg skal aldrig leje ved dem igen..

Synes da du skal ringe og høre hvor gammelt det egentlig er..

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

Neej, Lejerbo er ikke altid lette at danse med, og jeg skal aldrig leje ved dem igen..

Synes da du skal ringe og høre hvor gammelt det egentlig er..

Jeg har ellers aldrig haft problemer med Lejerbo, men deres varmemestre dette sted? Nøøøj jeg har været tæt på at klage mange gange... Suk 

Måske jeg skulle gøre som min svigermor gjorde med sit køleskab = det trækker for meget i strøm, og vupti, så fik hun et nyt 

Anmeld

21. januar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Jeg har ellers aldrig haft problemer med Lejerbo, men deres varmemestre dette sted? Nøøøj jeg har været tæt på at klage mange gange... Suk 

Måske jeg skulle gøre som min svigermor gjorde med sit køleskab = det trækker for meget i strøm, og vupti, så fik hun et nyt 

jeg er enig med svigermor..

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

jeg er enig med svigermor..

Jeg prøver 

Anmeld

21. januar 2012

Kindfed

http://www.kidsafeinc.com/product/48408/Oven-Front -Lock.html Den klistres på selve ovnlågen, som du kan se her.

Anmeld

21. januar 2012

Clisolka

Kindfed skriver:

http://www.kidsafeinc.com/product/48408/Oven-Front -Lock.html Den klistres på selve ovnlågen, som du kan se her.

Den var da smart - tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.