Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne pigerSå fløj endnu en uge afsted, væk i den blå luft syntes jeg.Jeg stortrives og det samme tror jeg lillepigen gør, der er i hvertfald liv og glade dage hver eneste dag og flere gange om dagenVægten siger + 5 kg. Her er lige par billeder af lillepigens luksus boligKram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så fin Carina. dejligt det hele forløber som det skal og i begge har det godt. har i fundet er navn til lillepigen ?
Miia90 skriver: Så fin Carina. dejligt det hele forløber som det skal og i begge har det godt. har i fundet er navn til lillepigen ?
Tak sødeNæsten hehe, vi er bare ikke helt sikre endnu.Syntes det er så vildt at sætte navn på
Kruse90 skriver: Tak sødeNæsten hehe, vi er bare ikke helt sikre endnu.Syntes det er så vildt at sætte navn på
det er det også. Må jeg hører det navn som er kommet på tale ?
Miia90 skriver: det er det også. Må jeg hører det navn som er kommet på tale ?
Ja det må du daFilucca og Clara
Kruse90 skriver: Hej skønne pigerSå fløj endnu en uge afsted, væk i den blå luft syntes jeg.Jeg stortrives og det samme tror jeg lillepigen gør, der er i hvertfald liv og glade dage hver eneste dag og flere gange om dagenVægten siger + 5 kg. Her er lige par billeder af lillepigens luksus boligKram Carina
Rigtig fin et-værelses hun har sig der
merichs skriver: Rigtig fin et-værelses hun har sig der
Ja det syntes jeg også hehe
Super fiiin babyhule, det sidder flot på dig
Sikken en fin mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128