Hjælp! Jeg er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

norg

Hej Piger 

Jeg har prøvet de sidste 3 mdr at blive gravid. Men jeg har hver eneste gang fået mens på den forventede dag (selvom min psyke har givet mig lidt symptomer på at være gravid) 

Denne gang er jeg gået 6 dage over tid (hvilket er underligt, når min mens er regelmæssig - medmindre jeg er gravid )

Men... Jeg testede på 4. dagen - der var den negativ 

Jeg har det anderledes denne gang end alle de andre gange - har en følelse af at jeg er gravid trods negativ test. Jeg har ondt i maven (føles som lidt som mens-smerter, men ikke helt så kraftige. Jeg har ømme bryster, tydelige blodåre på dem og så tror jeg de er vokset lidt. Jeg har også kvamle engang imellem - men har ikke en øget appetit. Nogen gange, så får jeg sådan nogle jag i maven (i siden på venusbjerget) 

jeg har ikke haft det sådan før! 

Er der nogle af jer, der har været gravid selvom testen var negativ? Og hvor længe var den negativ?

Håber jeg er gravid! Vil SÅ gerne være mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Moms

jeg håber da, den er der for dig.

gangen inden jeg blev gravid, syntes jeg også, jeg havde symptomer og testede negativ.

Min mens kom så senere end jeg havde regnet med.

Har du godt styr på din cyklus? Er den totalt regelmæssig og hvor længe har du "mål" på det?

Det kan være en normal variation og det kan jo være fordi du er gravid, men stadig for tidligt til at det kan måles.

Lad være med at blive for nervøs. 3. mens er jo ingenting iforhold til at blive gravid, så der er ingen grund til at tro, at det ikke kan lykkes endnu. Og skulle du miste så tidligt, er det jo fordi, der var noget, der ikke udviklede sig helt rigtigt og så prøver I jo bare igen.

Jeg krydser selvfølgelig fingre for dig. Vent et par dage og test igen eller hvis mens kommer, så bliv ikke fortvivlet.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.