Anonym skriver:
Piger... Jeg har i alle mine år været meget ked over min krop og altid flovet mig over aldrig ku få en orgasme igennem sexualitet den invendige orgasme. Så her idag havde mig og min manden et lækkert langt forspil, jeg ophidsede mig selv ved at røre ved manden og samtidig bruge lidt legetøj på klitten og inden jeg kom af det, fjernede jeg legetøjet og istedet rørte på manden og vred mig så på den måde blev mere og mere ohidset og våd, og til sidst overgav jeg mig til alle orgasmerne udenpå og fik et kanon sexliv med manden.... Jeg var så tæt på at komme det kan slet ikke beskrives denne følelse der sker i kroppen, og det er første gang det har været så dejligt for mig så jeg ved måske ikke om det er åndssvagt at spørge om dette? er det normalt at græde ved næsten at mærke sin indre orgamse ? og samtidig klemme hårdt om kærestens arme? desværre kom jeg ikke til at opleve den da følelsen inde i mig stramte rundt om mandens P** og derfor kom han af det......
& er det nemmere af få den invendige orgasme hvis man ikke har fået sin udvendige orgasme ? ..
& er det normalt at fantasere om alt muligt underligt og blive mere og mere våd af det under samlejet ?????
Jeg selv har ok nemt ved at få orgasmer og jeg har ikke grædt. Men jeg kan sagtens klemme min kærestes arme. Han siger jeg ligner en citron i hovedrt når det sker fordi jeg vrider mig sådan og ryster.

Det er en meget ud af kroppen oplevelse..
Ved ikke om det er nemmere at få en "indvendig" orgasme hvis man ikke har fået en "udvendig", har ikke prøvet at lave statistik over hvordan, hvornpr og hvorledes jeg får sidstnævnte.

Men det er sikkert meget individuelt ligesom det overhovedet at få en orgasme..
Hvilket det sikkert også er angående det at fantasere om noget og blvie liderlig af det. Det er ikke noget jeg gør i da intimiteten tænder mig helt vildt, men nogen tænder jo på fantasier så vil ikke sige det er unormalt..
Anmeld