Forældet hg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.260 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

Anonym trådstarter

Heey piger..

Sagen er den jeg er kommet frem til jeg efter endt barsel vil igang med min uddannelse i stedet for tilbage på mit arbejde...

Men er blevet i tvivl om min HG2 grundforløb mon er udløbet? Den er helt tilbage fra 2007, har prøvet google og der står mange forskellige ting... Nogle der ved det? Og hvis den i såfald er skal jeg jo nok have nogle enkelte fag opfrisket.. Nogle der ved om man kan det på noget aftenskole?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

RiUL

Anonym skriver:

Heey piger..

Sagen er den jeg er kommet frem til jeg efter endt barsel vil igang med min uddannelse i stedet for tilbage på mit arbejde...

Men er blevet i tvivl om min HG2 grundforløb mon er udløbet? Den er helt tilbage fra 2007, har prøvet google og der står mange forskellige ting... Nogle der ved det? Og hvis den i såfald er skal jeg jo nok have nogle enkelte fag opfrisket.. Nogle der ved om man kan det på noget aftenskole?

Jeg overvejer selv at bruge min HG2 efter endt barsel, og min er fra 2005, og jeg ved faktisk ikke om den er forældet

- Men prøv at ring til skolen, hvor du tog HG, og tal med studievejlederen, de kan helt sikkert svare dig på det

Anmeld

8. januar 2012

DKTiha

Anonym skriver:

Heey piger..

jeg fik at vide at den ikke udløber på noget tidspunkt men det kun hvad jeg har fået at vide, og tror sagtens du kan tage enkelt fag på aftenskole

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Jeg overvejer selv at bruge min HG2 efter endt barsel, og min er fra 2005, og jeg ved faktisk ikke om den er forældet

- Men prøv at ring til skolen, hvor du tog HG, og tal med studievejlederen, de kan helt sikkert svare dig på det

Ok ja så er min da lige nogle år nyere.. Har bare læst nogle steder det er 5 år også er den lige på nippen.. Men har så også læst det er forskelligt alt efter om der er kommet nye reformer..

Har skrevet til min gamle studievejleder men har lige søgt 3 elevpladser så syntes det er liiidt pinligt hvis ikke den er god nok mere.. Hehe

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

onsket-om-bebss skriver:

jeg fik at vide at den ikke udløber på noget tidspunkt men det kun hvad jeg har fået at vide, og tror sagtens du kan tage enkelt fag på aftenskole

Håber du har ret.. Det er bare så forskelligt hvad de skriver..
Har lige søgt 3 lærepladser så håber bare det kan lade sig gøre...
Men ellers må jeg lige få taget de sidste fag inden august...

Anmeld

8. januar 2012

RiUL

Anonym skriver:

Ok ja så er min da lige nogle år nyere.. Har bare læst nogle steder det er 5 år også er den lige på nippen.. Men har så også læst det er forskelligt alt efter om der er kommet nye reformer..

Har skrevet til min gamle studievejleder men har lige søgt 3 elevpladser så syntes det er liiidt pinligt hvis ikke den er god nok mere.. Hehe

Ja, kan jeg godt forstå  

Men du må jo prøve Og mon ikke at hvis du får elevplads, du så får mulighed for at tage de eventuelle forældet fag som noget enkeltfag

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Ja, kan jeg godt forstå  

Men du må jo prøve Og mon ikke at hvis du får elevplads, du så får mulighed for at tage de eventuelle forældet fag som noget enkeltfag

Jo håber hvis de evt vil ansætte mig at jeg kan komme ind få taget enkeltfagene.. Har da lige nogle mdr fra endt barsel til de vil have jeg skal starte så burde da kunne nå få dem i skabet..

Anmeld

8. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Heey piger..

Det kommer nok an på, hvad du skal læse, men umiddelbart vil jeg sige, at den ikke er forældet

Anmeld

8. januar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Heey piger..

Jeg blev færdig med min hg i 2003 og fik først en elev plads i 2008

Min vejleder siger den aldrig udløber, men mit it var så forældet, men det var min elevplads ligeglade med og ansatte mig alligevel.
Men ellers så gik den anden elev på skole en gang i ugen i matematik, så du kan sagtens søge en elev plads.

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Jeg blev færdig med min hg i 2003 og fik først en elev plads i 2008

Min vejleder siger den aldrig udløber, men mit it var så forældet, men det var min elevplads ligeglade med og ansatte mig alligevel.
Men ellers så gik den anden elev på skole en gang i ugen i matematik, så du kan sagtens søge en elev plads.

Årh hvor fedt ... Det jeg glad for at hører.. Har lige skrevet til min gamle studievejleder for at hører .. hun må jo kunne tjekke om der er noget der skal opdateres.. Er selvfølelig også villig til at tage de fag der skulle være tale om.. Det gode ved det hele er jeg er færdig med min barsel i april og lærepladserne er først til august/september.. Så har jo lidt tid til få fagene taget hvis det skulle blive nødvendig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.