Så har vi købt barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.235 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

viben

Jubiii Synes det er blevet meget virkeligt... Vi tog lige en tur forbi babysam og der var såmænd tilbud på odder zip modellen, så den 13 skal den hentes og den stå i min stue... Er så surrealistisk, men fantastisk Samtidig bestilte vi igår en lækker lænestol til halv pris i Bolia som skal hentes om et par uger, og primært skal være "amme" stol... Så mangler vi bare sengen og puslebord, så kan baby bare komme an

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

NNL

Lækkert at have bestilt barnevogn Vi fandt også vores på tilbud i Babysam - samme model Elsker at gå og kigge på den og drømme om de ture baby og mig skal på

Anmeld

10. januar 2012

viben

NNL skriver:

Lækkert at have bestilt barnevogn Vi fandt også vores på tilbud i Babysam - samme model Elsker at gå og kigge på den og drømme om de ture baby og mig skal på

Åh ja, vores skal hentes om et par dage... Og har informeret manden om at den skal op og stå, så jeg kan gå og nusse om den...

Anmeld

11. januar 2012

N1

Hvor skønt 

Vi skal også have en Zip, og jeg venter i spænding på at det bliver d. 1 februar (Der kommer de nye modeller) så vi kan få bestilt vores 

Anmeld

11. januar 2012

viben

N1 skriver:

Hvor skønt 

Vi skal også have en Zip, og jeg venter i spænding på at det bliver d. 1 februar (Der kommer de nye modeller) så vi kan få bestilt vores 

Er der en særlig grund til at i venter på den nye model? Ved du hvad der er ændret?

Anmeld

11. januar 2012

N1

Er der en særlig grund til at i venter på den nye model? Ved du hvad der er ændret?

Vi vil gerne have en i sort/hvid på x-dream stel  Men den havde de ikke på tilbud i vores babysam - så kunne vi ligeså godt vente på de nye modeller når vi alligevel ikke kunne spare penge.

Det er fra Odder's facebook side:

Nye farver, nyt inderfoer, farvede lynlås, classic update, ny x-dream farve og nye tilbehørs produkter.

Glæder mig til at se hvordan de nye ser ud 

Anmeld

11. januar 2012

viben

N1 skriver:

Vi vil gerne have en i sort/hvid på x-dream stel  Men den havde de ikke på tilbud i vores babysam - så kunne vi ligeså godt vente på de nye modeller når vi alligevel ikke kunne spare penge.

Det er fra Odder's facebook side:

Nye farver, nyt inderfoer, farvede lynlås, classic update, ny x-dream farve og nye tilbehørs produkter.

Glæder mig til at se hvordan de nye ser ud 

Ah okay, så er jeg med Så må du ligge et billede op når i får den hjem

Anmeld

11. januar 2012

N1

viben skriver:

Ah okay, så er jeg med Så må du ligge et billede op når i får den hjem

Skal jeg nok   Hvad farve er jeres? 

Anmeld

11. januar 2012

viben

N1 skriver:

Skal jeg nok   Hvad farve er jeres? 

Den er sort med oliven/beige striber og stel. Det er det de kalder den, jeg synes egentlig bare det lignede lyse striber Men glæder mig til at få den hjem om et par dage, for kan ikke se den for mig mere, hehe.

Anmeld

11. januar 2012

N1

viben skriver:

Den er sort med oliven/beige striber og stel. Det er det de kalder den, jeg synes egentlig bare det lignede lyse striber Men glæder mig til at få den hjem om et par dage, for kan ikke se den for mig mere, hehe.

Så må du lige smide et billede ind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.