Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes Wilma er super sødt men har stemt Elina, for det er tæt på Eline, vores lillepige kommer til at hedde Mynthe Eline (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillee skriver: Jeg synes Wilma er super sødt men har stemt Elina, for det er tæt på Eline, vores lillepige kommer til at hedde Mynthe Eline (:
Rigtig fint navn I har fundet til jeres datter! Jeg er dog mere til Elina end Eline, men synes begge navne er fine
Jeg synes Elina er rigtig rigtig flot og sødt. Jeg kan godt lide navne er lidt unikke uden dog at være for specille. Vilma er ikke min smag lidt for støvet, bøvet og gammelt tænker på en kat naboen havde som hed Vilma
nannafrederiksen skriver: Rigtig fint navn I har fundet til jeres datter! Jeg er dog mere til Elina end Eline, men synes begge navne er fine
synes helt sikkert også Elina er flot (: men synes det er svært at finde det perfekte navn, der er så mange og så skal man jo helt være enige
Camillee skriver: synes helt sikkert også Elina er flot (: men synes det er svært at finde det perfekte navn, der er så mange og så skal man jo helt være enige
Du har helt ret - der er aaaalt for mange flotte navne! Jeg har dog altid haft det sværest med pigenavnene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128