Forvirret.. Ja det tror jeg nok!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

TaAsJu

Er noget kun forvirret. Kan slet ikke hitte ud af min krop.

Jeg er i dag 36+4 og havde en meget mærkelig dag igår og vågnede her til morgen med endnu en sjov fornemmelse i kroppen... Jeg har mens smerter og ondt i lænden..

Men jeg har ingen ide om der er noget på vej, for sidste gang jeg fødte blev jeg sat igang så alt var jo kunstigt. og jeg mærkede ingen ting før de skruede op for ve-droppet og der fra gik det fra lidt pluk-ve agtiget noget til virkelige stærke veer..

Jeg ved jeg har plukveer og at de er stærke, men ellers er jeg helt på barbund!! Og jeg hader ikke og have kontrrol over tingene!

Nå bare et lille brokke indlæg fra mig.. DER virkelig er forvirret!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Hulubulu86

Ja maa vaere forvirrende . Men det kunne da godt lyde som om noget er ved at gaa i gang (men paa den anden side kan der jo godt gaa 4-5uger endnu, kroppen laver mange underlige ting de sidste uger).

Jeg kunne tydeligt maerke da jeg endelig fik veer, men jeg fik aldrig presseveer (bliver ''sjovt'' at proeve med den naeste)

Anmeld

8. januar 2012

TaAsJu

Dubai skriver:

Ja maa vaere forvirrende . Men det kunne da godt lyde som om noget er ved at gaa i gang (men paa den anden side kan der jo godt gaa 4-5uger endnu, kroppen laver mange underlige ting de sidste uger).

Jeg kunne tydeligt maerke da jeg endelig fik veer, men jeg fik aldrig presseveer (bliver ''sjovt'' at proeve med den naeste)

Det er også det, for sidst havde jeg ikke andet end nogle pluk-veer og jeg gik 14 dage over tid.. Men kan da kun håbe der er noget i gære.. Men har indstillet mig på jeg nok går 14 dage over igen..

Er bare pænt forvirret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.