Min datter er 8½ mdr. og vågner virkelig meget om natten og har gjort det i lang tid, nu søger jeg nogle gode råd, for det er uholdbart i længden.
Vi putter hende ml. 19-19.30, hvor jeg ammer hende i søvn (big mistake, men hun vil ikke tage flaske og er bare nærmest hyper aktiv om aftenen). Så vågner hun altid efter 20 min. til en halv time og enten er hun super frisk og umulig at få til at falde i søvn inden vi selv går i seng og hun så bliver ammet igen. Ellers lykkedes det os at få hende til at sove og så sover hun som regel ok indtil kl. 00-01 og så starter hun med at vågne MANGE gange om natten (jeg har ikke indtryk af hun hverken er sulten eller noget), vi har talt om, om hun drømmer. Men det ved jeg heller ikke om hun gør. Hun er som regel let at trøste, hvis hun kommer op og så falder hun hurtigt i søvn igen, men vågner igen efter ret kort tid. Som regel går det ok og vi er meget oppe indtil kl. 04, hvor vi begge er udkørte og så ender det med at jeg ammer hende (selvom jeg ikke tror hun er sulten), men så er der lige lidt ro. Bagefter er det dog det samme igen og hun vågner og skriger igen, men er lidt lettere at trøste når hun så ligger imellem os.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, når jeg starter på arbeje, så kan jeg ikke hænge sammen, hvis jeg forsat skal have så lidt søvn.
Gode råd efterlyses virkelig meget
Anmeld