så er det i morgen min søn skal til forundersøgelse på holbæk sygehuse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.690 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Han har forhuds forsnævenerne(nok stave forkert).... Han skal så derefter opereres.Vi hved han skal opereres fordi han har været til sådan en forundersøgelse i 2006 og der er ikke sket nået nyt.. :'(..Meget min dejlie dreng på 7 år skal igellem han skal opereres for 8 gang på 7 år bare vildt syntes jeg.. Så nu håber jeg bare efter den her gang han aldrig skal opereres mere men trivler pga hans øre... At han nok skal igen...Han fik jo som nogle nok hved lagt dræn i torsdags igen (dræne i på de her 7 år 5 gang + han have brok da han var 12 uger gammel og mandler og polypper i okt 2006) så pyhaaaaa..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2008

MorCamilla

Hejsa Henriette..

Alt held og lykke her fra.. jeg håber det kommer til at gå godt..
Det er godt nok meget han har været igennem den stakkels dreng, jeg håber også for jer at det er sidste gang i meget lagt tid han skal opereres...

knus fra Camilla.

Anmeld

5. marts 2008

Bamseboet :D

:( nåee "lille" pus. Sikke meget han skal i gennem.
Jeg ønsker jer også held og lykke.

(H)

Anmeld

5. marts 2008

SaNiNa

held og lykke håber alt går godt...

Sanne

Anmeld

5. marts 2008

Pia.

Held og lykke med din lille dreng...

Mnage tanker her fra....

(H) - fra Pia.

Anmeld

5. marts 2008

Heidi.

(H)Kære Henriette..

Håber det kommer til at gå godt..

(H)Heidi

Anmeld

5. marts 2008

Tullebobs

Rigtig meget held og lykke med det. Jeg er sikker på at din lille tapre soldat, nok skal klare det til UG. Det er nok værre for dig, for det er jo vores lod som forældre at være bekymrede:'( Så jeg sender lige en ekstra tanke og et kram til dig(H) Kram fra Trine

Anmeld

5. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Kære alle sammen..1000 tak for jeres indlæg.. Det varmer :'( han skal opereres den 11/4.Det tager under en time :)... Er lidt spændt mere for ventiden og derefter jeg er nervøs for hader når man skal ind og se sit barn få drop i armen osv... Er spændt på hvordanhan tager det selvom han har fået drop 2 gange ud af de 7 nu her ville det var 3 gang ud af 8 gang.. Hved dræne har han jo kun fået maske det her er sku værre på en anden måde... Syntes jeg..Nu må vi se der er pyha ikke langtid til den 11/4.. mega knus og tak piger i er sku så søde...:D

Anmeld

5. marts 2008

Pia.

Godt i nu har en dato, så I snart kan få en ende på det hele.... Har tænkt på jer...

De bedste tanker og knus her fra...

(H) - Pia

Anmeld

5. marts 2008

H+S Skjolgborg.

;) hej pia..
Ja det er dejligt og det er snrat den 11/4 glæder mig bare til det er overstå..
Takker...for dit indlæg..
knus her fra henriette:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.