Gravitetes bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så er vente bukserne fundet frem fra loftet i går, da mine alm bukser erbegyndt at stramme hen under aften, men tror simpelhen jeg nægter at hoppe i dem før på tirsdag. På tirsdag starter jeg nemlig på uge 15 og min stolthed gør min vist lidt fjollet Hé Hé.... Sidst kom jeg nemlig også først i bukserne i uge 15. Har de sidste par dage ku mærke baby til aften. Bare meget lidt, men det er helt sikkert! Sidst ku jeg mærke baby fra uge 15 ca. Det er så fedt! Ville endelig bare lige skrive godmorgen til jer alle. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

babymus77

Godmorgen;-)) jeg måtte allerede hoppe i mine i uge 7!!!! Pyhaaa;-)) rigtig dejlig dag til dig!!!

Anmeld

8. januar 2012

Annana89

Jeg har os for længe siden måtte droppe cowboybukser og generelt bukser med lav talje! Så jeg har gået i gamacher næsten fra starten!
Nu må jeg os til at gi mig og hoppe i graviditetsbukserne inden få længe.
Jeg er 14 uger idag og tænker at jeg i den kommende uge skal ud og købe graviditetsbukser;0)

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

Ja det er meget forskelligt hvornår man ska i gravitets bukserne, og må da indrømme at jeg er overrasket over at jeg har ku vente helt indtil nu, da det jo er anden gang jeg er gravid. Glæder mig på en måde til at få dem på, men syntes desvære at udvalget i fedt ventetøj er alt for småt! Vh stine

Anmeld

8. januar 2012

babymus77

Nok også derfor at jeg efter hånden føler mig så tyyyk!!! Er kun 11+3 3 gangs bebs;-).

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Nok også derfor at jeg efter hånden føler mig så tyyyk!!! Er kun 11+3 3 gangs bebs;-).

He He ja det er nemlig også sådan jeg har det, når først jeg skifter over til vente bukser. Og det er da lidt øv! Men pyt om 6 mdr ka jeg forhåbentlig være i mine egene normale bukser igen  Vh stine

Anmeld

8. januar 2012

Moms

StineW79 skriver:

Ja det er meget forskelligt hvornår man ska i gravitets bukserne, og må da indrømme at jeg er overrasket over at jeg har ku vente helt indtil nu, da det jo er anden gang jeg er gravid. Glæder mig på en måde til at få dem på, men syntes desvære at udvalget i fedt ventetøj er alt for småt! Vh stine

Man kan ikke se hvor du bor - men denne butik synes jeg var værd at køre efter - der er jo ikke så mange af dem

http://www.ventetoj-outlet.dk/standard-modeller/

Anmeld

8. januar 2012

StineW79

Moms skriver:

Man kan ikke se hvor du bor - men denne butik synes jeg var værd at køre efter - der er jo ikke så mange af dem

http://www.ventetoj-outlet.dk/standard-modeller/

Bor i Herning ( Jylland ) så der er desvære alt for langt øv. Men ellers tak for det gode tip, håber der er andre som ser det! Vh stine

Anmeld

15. januar 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Så er vente bukserne fundet frem fra loftet i går, da mine alm bukser erbegyndt at stramme hen under aften, men tror simpelhen jeg nægter at hoppe i dem før på tirsdag. På tirsdag starter jeg nemlig på uge 15 og min stolthed gør min vist lidt fjollet Hé Hé.... Sidst kom jeg nemlig også først i bukserne i uge 15. Har de sidste par dage ku mærke baby til aften. Bare meget lidt, men det er helt sikkert! Sidst ku jeg mærke baby fra uge 15 ca. Det er så fedt! Ville endelig bare lige skrive godmorgen til jer alle. Vh stine

Har du set den nye Mamalicious i centret??

Anmeld

15. januar 2012

StineW79

Kvist skriver:

Har du set den nye Mamalicious i centret??

Nej har slet ik set der var kommet sådan i centret. Det må jeg da lige ud og kigge på næste gang jeg ska derud! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.