Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katte87 skriver: Hvor har du ret haha Det er helt fantastisk at man kan fange sådan nogle øjeblikke! Der er masser af guf til konfirmationen, 18 års fødselsdagen etc hehe
Hvor har du ret haha Det er helt fantastisk at man kan fange sådan nogle øjeblikke! Der er masser af guf til konfirmationen, 18 års fødselsdagen etc hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Hvor er hun dog smuk
Hvor er hun dog smuk
Tusind tak
Skal se om jeg kan beherske mig Der er bare så mange sjove billeder
7 billeder er heller ikk så meget
1: Mor og Mille bruger sut (ved godt SP siger man ikk må tage sine børns sutter i munden, men her er det en undtagelse )2: Mille tog sig lige en lur hos mor 3: Havde lige lært at række tunge4: Skulle prøve den nye hue mor og far havde købt5: Mille sidder og "ryger"/spiser kiks 6: Sender lige en møsser til farmand der tager billeder 7: Mille med det største smil
Ih det er altid så hyggeligt at se andres børn, og vise sin egen frem Billed 1: 1,2,3 klar på spilopper Billed 2: MOR jeg kan ikke se noget, og aner ikke hvem ham den glade mand er Billed 3: SÅ skal der bages Billed 4: sommer, sol og legeplads Billed 5: Haha haha jeg har bare fundet ud af hvordan jeg kommer ned i min fars rygsæk Billed 6: jeg gider ikke at have du tager et billed, og hvis du gør det alligevel, gør jeg mig bare grim MOR!!!
Super skønne billeder af jeres dejlige børn!!
Her er lidt af min lille "rund" hovedet William!
Hihihi sikke dejlige billeder, det giver et godt grin
Her er lidt af de mange billeder jeg har grinet/smilet af, af vores datter
Haha. Hvor er det en sjov tråd
Her er lidt billeder af Luna, hvor hun er 1 dag - og bestemt ikke vil have et kys af hendes far
skønne børn...
I får lige et enkelt af Oliver har sikkert flere men det her har jeg altid elsket
Billede 1: uuuuuuuuuuuh
Billede 2: Jeg er for kendt til det her sted (bemærk i brillerne hvordan man kan se alle fans der står linet op for at se giraffen)
Billede 3: gå glad i bad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128