Barnets bog, mine første år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

NJN

Jeg overvejer meget kraftigt, at bestille denne.. Da jeg gerne vil begynde at skrive noget ned her i min graviditet, da det bliver sjovt, for både guldklumpen og jeg at læse senere.. 

Men, først vil jeg lige hører om der er nogle der kan anbefale denne bog, da den jo ikke er helt billig.. Eller om man lige så godt kan købe en til lidt billigere penge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

lukasmor

NJN skriver:

VVihhaJeg overvejer meget kraftigt, at bestille denne.. Da jeg gerne vil begynde at skrive noget ned her i min graviditet, da det bliver sjovt, for både guldklumpen og jeg at læse senere.. 

Men, først vil jeg lige hører om der er nogle der kan anbefale denne bog, da den jo ikke er helt billig.. Eller om man lige så godt kan købe en til lidt billigere penge? 

Vi har den og er rigtig glade for den da der er kommer til at samle ting i samt mulighed for at købe flere sider til

Anmeld

7. januar 2012

maria_wlt

NJN skriver:

Jeg overvejer meget kraftigt, at bestille denne.. Da jeg gerne vil begynde at skrive noget ned her i min graviditet, da det bliver sjovt, for både guldklumpen og jeg at læse senere.. 

Hvilken bog??

Anmeld

7. januar 2012

NJN

maria_wt skriver:

Hvilken bog??

Den hedder bare, mine første år.  Den er også nede i bunden på baby.dk. 

Anmeld

7. januar 2012

maria_wlt

NJN skriver:

Den hedder bare, mine første år.  Den er også nede i bunden på baby.dk. 

http://www.bogpriser.dk/work-88792021-mine-foerste-aar/?pid=233864593

Jeg har den til begge unger... LOVE IT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.