Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aisha skriver: Øv jeg kan heller ikke se det fra min iPhone (
Øv jeg kan heller ikke se det fra min iPhone (
ej hvor mærkeligt. man skal åbenbart til en computer for at kunne se den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rigtig sød video Gid jeg havde jeres overskud og gåpåmod. Kan slet ikke forestille mig hvordan i har det i denne tid.
Ved i hvornår i skal flyttes?
Lone_mor skriver: rigtig sød video Gid jeg havde jeres overskud og gåpåmod. Kan slet ikke forestille mig hvordan i har det i denne tid. Ved i hvornår i skal flyttes?
tak for det vi skal til møe med vores kontakt læge på mandag hvor vi skal snakke overflyttelse
Den kommende far skriver: tak for det vi skal til møe med vores kontakt læge på mandag hvor vi skal snakke overflyttelse
Nej hvor dejligt Er det Herning sygehus i skal overflyttes til?
Lone_mor skriver: Nej hvor dejligt Er det Herning sygehus i skal overflyttes til?
ja det er så så har vi ikke nær så langt hjem som fra skejby
Den kommende far skriver: ja det er så så har vi ikke nær så langt hjem som fra skejby
hvor langt bor i fra herning?
Den kommende far skriver: Videoen er optaget på neonatal afdelingen på skejby sygehus mindre end en time efter fødslen. http://babydutten.blogspot.com/2012/01/videostar.html Den er under et minut men håber i kan lide den. Mvh Den kommende far
Videoen er optaget på neonatal afdelingen på skejby sygehus mindre end en time efter fødslen.
http://babydutten.blogspot.com/2012/01/videostar.html
Den er under et minut men håber i kan lide den.
Mvh
Den kommende far
en god sang der er valgt til videoen men for helvede kunne slet ikke holde tårene tilbage virkelig rørende
Frøken Christiansen skriver: en god sang der er valgt til videoen men for helvede kunne slet ikke holde tårene tilbage virkelig rørende
får også en klump i halsen hver gang jeg ser den
Den kommende far skriver: får også en klump i halsen hver gang jeg ser den
Frøken Christiansen skriver:
vi har optaget lidt mere video igår som kommer ud på bloggen i løbet af et par dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128