Jeg er så skruk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

MaybeBaby

efter at få gravidmave igen!

Men ikke skruk efter en baby, da jeg lige nu har nok i Tristan. Jo jo, han er bestemt nem, men jeg har altid synes, at det er så vigtigt, at det ene barn lige får lov at udvikle sin personlighed og få hjælp til at finde ud af verdenen de første 3 år, så maven kommer ikke igen før Tristan er begyndt i børnehave, men derfor kan man da godt være super maveskruk, ikk?!

Når jeg ser billeder nu fra da jeg var en bobbel, så synes jeg faktisk aldrig jeg har været mere lækker! Det hele kan jo selvfølgelig have noget at gøre med, at jeg lige nu stadig ligner en der er gravid - sådan halvvejs gravid!  

For at komme ned på den vægt jeg ønsker, så snakker vi altså 20+ kg, og jeg kan slet ikke overskue det. Og min kæreste er først hjemme kl 17, så er der altså for mørkt for mig at løbe, da vi bor på landet. Jo, kunne selvfølgelig løbe op og ned ad vores vej 20 gange (Vi er 25 huse ) Åh, jeg glæder mig til at det bliver lysere om aftenen. Skal SÅ meget under 80 inden jeg begynder på arbejdet igen i juni!

Hov, det blev en masse forskelligt, men det trængte åbenbart til at komme ud!

Hvordan har I andre det med skrukhed og post-gravid-maven?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

SaNiNa

Skruk så vi to.

Kan slet ikke tåle at se billeder af baby, se en barnvogn en gravid eller bare mine børn giver mig et smil der skal intet til før min æggestokker er på vej ud.

Jeg begynder at træne til feb gider ikke melde mig inde i et center i denne månede når vi er en uge på ferie og en allerede er gået. Her hedder den 10+ som skal smides enden sommeren banker på, eller retter jeg skal vist bare have strammet det hele godt op.

Kunne være vi skulle lave en tråd med vores gode råd, opskrifter og støtte til vores vægttab der er sikkert flere blandt os her i september

Anmeld

7. januar 2012

Ka+Ma=Be

efter at få gravidmave igen!

Men ikke skruk efter en baby, da jeg lige nu har nok i Tristan. Jo jo, han er bestemt nem, men jeg har altid synes, at det er så vigtigt, at det ene barn lige får lov at udvikle sin personlighed og få hjælp til at finde ud af verdenen de første 3 år, så maven kommer ikke igen før Tristan er begyndt i børnehave, men derfor kan man da godt være super maveskruk, ikk?!

Når jeg ser billeder nu fra da jeg var en bobbel, så synes jeg faktisk aldrig jeg har været mere lækker! Det hele kan jo selvfølgelig have noget at gøre med, at jeg lige nu stadig ligner en der er gravid - sådan halvvejs gravid!  

For at komme ned på den vægt jeg ønsker, så snakker vi altså 20+ kg, og jeg kan slet ikke overskue det. Og min kæreste er først hjemme kl 17, så er der altså for mørkt for mig at løbe, da vi bor på landet. Jo, kunne selvfølgelig løbe op og ned ad vores vej 20 gange (Vi er 25 huse ) Åh, jeg glæder mig til at det bliver lysere om aftenen. Skal SÅ meget under 80 inden jeg begynder på arbejdet igen i juni!

Hov, det blev en masse forskelligt, men det trængte åbenbart til at komme ud!

Hvordan har I andre det med skrukhed og post-gravid-maven?

/Mette

Tænkte lige "hvaaad!?" hehe.

Men jeg er SÅ enig! Jeg har været "skruk" lige siden jeg fødte Som dig, ikke efter et barn, men efter maven. Jeg har bestemt også nok i min skønne Benjamin  Og umiddelbart ønsker jeg stadig ikke at få flere børn. Men jeg fødte gerne 20 mere! hehehe. Det var skøøønt at være gravid og tyk  Og som du synes jeg også min krop var meget smukkere med mave på! Den sad heldigvis flot lige der på midten. Og min talje var meget smallere Mystisk nok hehe. Nu efter jeg har født, har fedtet rokeret tilbage til siderne  tsk tsk

Anmeld

9. januar 2012

Kofoed.

Uh ha. Jo savner spark og maven, men nu var min graviditet ikke særlig lyserød og DET savner jeg BESTEMT IKKE.

Vægttabet er jeg gået i gang med og her er 20 ikke nok, mit mål er i første omgang under 100 og derefter 75 inden år 2013 og det endelige slutmål er 66, men det nok jeg nok ikke før den næste melder sin ankomst

Har tabt 1,3 kg på halv Nupo, halv snyd og fra i morgen er det fuld Nupo i 6-8 uger, kommer an på hvornår jeg når de 99,9 kg Pt siger vægten (og er så sikker på den lyver ) 109,6 .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.